کد خبر ۹۳۹۵۲ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۱
در گفت‌وگو با قم‌نا مطرح شد:

درخواست «شهید حاج قاسم سلیمانی» در آخرین سفرشان به قم

«احمد حاجی‌زاده» رییس ستاد کنگره شهدای استان قم در خصوصوضعیت ساخت سریال زندگی‌نامه «شهید مهدی زین‌الدین» گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی در آخرین سفرشان قبل از شهادت به شهر قم، درخواست‌شان این بود که این سریال ساخته شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، «احمد حاجی‌زاده» رییس ستاد کنگره شهدای استان قم در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) در خصوص آخرین وضعیت ساخت سریال زندگی‌نامه «شهید مهدی زین‌الدین» اظهار داشت: هم‌اکنون فیلم‌نامه این سریال آماده و منتظر بودجه است؛ البته رایزنی‌ها ادامه دارد و ان شاءالله به بهانه یادواره شهدا استان قم، تصمیمات نهایی در این زمینه اتخاذ شود.

رییس ستاد کنگره شهدای استان قم همچنین با اشاره به اهمیت پاسداشت مقام شامخ شهید زین الدین افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی در آخرین سفرشان قبل از شهادت به شهر قم، درخواست‌شان این بود که این سریال ساخته شود و اظهار داشتند که به مرکز هنری اوج میگویم بیایند و همکاری کنند که متاسفانه ایشان شهید شد و فرصت نشد که ادامه روند ساخت این سریال با مرکز هنری اوج هماهنگ شود.

شهید مهدی زین‌الدین، در عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر عهده دار اطلاعات عملیات قرارگاه نصر بود و عملیات رمضان به سرپرستی تیپ ۱۷ علی ابن ابیطالب (ع) قم و پس از آن به فرماندهی این لشکر انتخاب شد. ایشان به همراه برادرشان مجید زین الدین برای ماموریتی از کرمانشاه به سردشت می‌رفتند که در منطقه تپه ساروین در درگیری با ضد انقلاب در بیست و هفتم آبان ماه سال ۶۳ به شهادت رسیدند.

مقام معظم رهبری (رئیس‌جمهور وقت) به مناسبت شهادت شهید زین‌الدین فرمودند: شهادت سردار شجاع اسلام مهدی زین‌الدین و برادر فداکارش مجید را به یکایک افراد و فرماندهان لشکر 17 قم و به همه فرماندهان سپاه تبریک و تسلیت می‌گویم. بی‌شک این خون‌های پاک، همگان را در پیگیری هدف‌های بزرگ اسلامی، مصمم‌تر و بازوی پرتوان رزمندگان را نیرومندتر می‌سازد. سردار شهید این لشکر، شهید مهدی زین‌الدین که به‌حق می‌توان گفت از ستارگان درخشان بود، با فقدان خود ما را داغدار کرد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com