کد خبر ۹۴۱۱۰ انتشار : ۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۵

باغ پرندگان قم توسط قالیباف افتتاح شد

مجموعه تفریحی باغ پرندگان قم با هزینه ۳۰ میلیارد تومان امروز در ارتباط تصویری با رئیس مجلس شورای اسلامی به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز شنبه در ارتباط تصویری طرح باغ پرندگان قم را افتتاح کرد.

در آیین افتتاح باغ پرندگان قم، بهرام سرمست، استاندار قم، سید مرتضی سقائیان نژاد، شهردار قم، عبدالله جلالی، رئیس شورای اسلامی شهر قم، سیدرضاموسوی مشکینی، مدیرکل محیط‌‌ زیست استان قم و رفیعی، مدیرکل دامپزشکی و جمعی از مدیران شهری حضور داشتند.

کار ساخت این مجموعه تفریحی باهدف افزایش سرانه فضای سبز و ایجاد نشاط اجتماعی با استفاده از توسعه اماکن تفریحی و گردشگری از تیرماه سال ۹۶ در زمینی به مساحت یازده هکتار در منطقه ۴ قم با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان در انتهای بلوار ۴۵ متری شهید صدوقی آغاز شد.

به گفته مدیر این مجموعه، فضای سبز باغ پرندگان ۶ هکتار است و در این بخش قفس‌های ۲۰، ۸۰ و ۱۰۰ متر مربعی برای صد گونه پرنده تعبیه شده است.

ایجاد دیوارهای حائل، پیاده‌روها و سنگ‌فرش، ساختمان ورودی و سرویس‌های بهداشتی، مسیر آبشار و برکه، قفس‌های پرندگان، قفس حاره‌ای و قفس پیرامون ازجمله اقدامات انجام‌شده در این پروژه است.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com