کد خبر ۹۴۱۲۲ انتشار : ۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۰۴

۱۸۴ هزار تن آسفالت در شهر قم توزیع شد

سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از توزیع بیش از 184 هزار تن آسفالت در سطح مناطق هشت‌گانه شهر قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری فارس از قم، سید ابوالفضل میریک امامی با اشاره به اجرای طرح نهضت آسفالت در قم، اظهار داشت: در سال‌های گذشته اقدامات خوبی در حوزه آسفالت معابر و شوارع شهر قم صورت گرفته است و در سال جاری نیز تولید و توزیع ۳۰۰ هزار تن آسفالت هدف‌گذاری شده است.

سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با بیان تا پایان آبان ماه بیش از ۱۸۴ هزار تن آسفالت در سطح مناطق هشت‌گانه شهر قم توزیع‌شده است، ابراز کرد: بیش از ۳۳ هزار تن آسفالت در منطقه یک و حدود ۵ هزار و ۳۰۰ تن در منطقه دو توزیع‌شده است.

میریک امامی میزان آسفالت توزیعی در منطقه سه را بیش از ۲۰ هزار تن ذکر کرد و افزود: در منطقه چهار بیش از ۳۳ هزار تن، منطقه پنج بیش از ۱۳ هزار تن و در منطقه شش نیز حدود ۲۵ هزار تن آسفالت توزیع‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ تن در منطقه هفت و حدود ۵ هزار و ۲۰۰ تن آسفالت نیز در منطقه هشت شهر قم توزیع‌شده است.

سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم سهم آسفالت توزیعی برای سازمان را بیش از ۳۶ هزار تن دانست و عنوان کرد: تمام تلاش سازمان توسعه و عمران تولید به‌موقع آسفالت و توزیع بر اساس تعهدات به مناطق شهرداری است.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com