کد خبر ۹۴۴۷۵ انتشار : ۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۷

پروژه های مهم قم نیازمند مشارکت و همراهی همه سازمان هاست

استاندار قم گفت: همه دستگاه های اجرایی استان باید نهایت همکاری را با شهرداری بویژه در اجرای پروژه های مهم و استراتژیک استان داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز و در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با اشاره به ضرورت تعامل حداکثری همه سازمان های دولتی و عمومی در تحقق پروژه های عمرانی اظهار کرد: همه دستگاه های اجرایی استان باید نهایت همکاری را با شهرداری بویژه در اجرای پروژه های مهم و استراتژیک استان داشته باشند.

وی سپس به اهمیت نقش سازمان توسعه و عمران شهرداری پرداخت و گفت: سازمان توسعه و عمران شهرداری قم مأموریت های ویژه ای بر عهده دارد و البته استفاده از ظرفیت این سازمان در پروژه های مهم استان مانند ساماندهی مبادی ورودی شهر مقدس قم یکی از مواردی است که باید توسط مسؤولان امر پیگیری شود.

استاندار قم اضافه کرد: البته ممکن است اختلاف نظرهایی هم در اجرای این پروژه های مهم و استراتژیک استانی به وجود بیاید که معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری موظف است تا نسبت به ایجاد هماهنگی های لازم در بین سازمان های فعال در هر پروژه اقدامات لازم را به انجام رساند.

سرمست تصریح کرد: تردیدی نیست که تکمیل پروژه های مهم و استراتژیک شهر مقدس قم نیازمند مشارکت همه بخش های دولتی با یکدیگر و تعامل حداکثری این سازمان ها با شهرداری و سازمان توسعه و عمران شهری است.

در پایان این جلسه حُکم انتصاب سیدابوالفضل میریک امامی به عنوان مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم توسط استاندار به وی اعطاء شد.

در حُکم انتصاب مدیرعامل جدید سازمان توسعه و عمران شهرداری که به امضای شهردار قم رسیده آمده است:

«اهتمام به اجرای پروژه‌ های عمرانی در زمان مقرر مبتنی بر استقرار نظام مدیریت پروژه با در نظر داشتن ابعاد اجتماعی و فرهنگی، رعایت دقیق استانداردهای فنی در تمامی مراحل، پایبندی به قوانین و مقررات، به کارگیری دانش و فناوری ‌های روز مبتنی بر پایش تحولات حوزه عمرانی، بهره‌ گیری از روش ‌های علمی و حداکثر استفاده از ظرفیت‌ ها و فرصت ‌های موجود، ضمن هماهنگی و همسویی با سایر حوزه های شهرداری در چارچوب سند چشم انداز قم 1414 و برنامه راهبردی قم 1400 مورد تأکید و انتظار است.»

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com