کد خبر ۹۶۶۰۵ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۲۵
به همت بسیجیان و خیرین قم؛

اهدا ۱۵۰ سری کمک جهیزیه به نیازمندان در قم

مسئول ستاد مردمی کریمه اهل بیت (ع) با اشاره به اهدا ۱۵۰ سری کمک جهیزیه به زوج‌های نیازمند گفت: ۷۵ منزل به کمک خیران بازسازی شده و ۴۲۵ باب منزل دیگر نیز تا پایان سال بازسازی می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری مهر،  محمود پارچه‌باف شب دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهدا ۱۵۰ سری کمک جهیزیه به زوج‌های نیازمند توسط بسیجیان و سپاهیان و خیرین قرارگاه کریمه اهل بیت (س) گفت: ارزش هر سری جهیزیه حدود ۲۵ میلیون تومان است و قرار است تا پایان سال ۵۰۰ سری کمک جهیزیه به نیازمندان اهدا شود.

مسئول ستاد مردمی کریمه اهل بیت (ع) با اشاره به بازسازی ۷۵ منزل به کمک خیران گفت: علاوه بر این خدمات، بنا است ۴۲۵ باب منزل دیگر نیز تا پایان سال توسط قرارگاه کریمه اهل بیت بازسازی شود.

در ادامه طراوتی فرمانده حوزه بسیجیان حضرت خدیجه نیز با اشاره به اهدا ۹۰ سری کمک جهیزیه از ابتدای سال تاکنون توسط این حوزه گفت: این اقلام به همت خیرین تهیه و به نوعروسان اهدا شده و در این حوزه برای کمک به زوج‌های جوان کلاس‌های مشاوره و آموزشی با هدف خودکفایی و برطرف کردن مشکلات زوج‌های جوان برگزار می‌شود.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com