کد خبر ۹۶۶۲۱ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۶
مسئول نهاد نماز جمعه استان قم اعلام کرد؛

نماز جمعه 26 دی ماه قم به امامت آیت الله سعیدی برگزار می شود

حجت الاسلام مهدی زاده گفت: با توجه به مساعد شدن وضعیت کرونایی شهر قم، نماز جمعه در روز ۲۶ دی، پس از وقفه‌ای ۲۴ هفته‌ای به امامت آیت الله سعیدی اقامه می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، حجت الاسلام علی مهدی زاده، مسئول نهاد نماز جمعه قم، با اشاره به اینکه در بیست و پنجمین هفته پس از توقف برگزاری آئین سیاسی عبادی نماز جمعه قم، با توجه به مساعد شدن وضعیت بهداشتی و کرونایی شهر کریمه اهل بیت (س) مصلی قدس قم شاهد حضور نمازگزاران جمعه خواهد بود، گفت: نماز جمعه این هفته قم روز ۲۶ دی به امامت آیت‌الله سعیدی در مصلی قدس برگزار می‌شود.

مسئول نهاد نماز جمعه قم افزود: تمام تدابیر بهداشتی شامل ضد عفونی محوطه داخلی و بیرونی مصلی، قبل از حضور مردم شریف قم و نشانه گذاری سجاده‌ها جهت حفظ فاصله نمازگزاران اندیشیده شده است.

حجت الاسلام مهدی زاده ضمن اشاره به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری که نماز جمعه را قرارگاه فرهنگی، نماد ذکر خدا و جنگ با دشمنان دانسته اند، از نمازگزاران قم درخواست کرد تا پس از یک وقفه نسبتا طولانی در این مراسم باشکوه شرکت کنند.

مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قم از مردم درخواست کرد همراه داشتن مهر، سجاده شخصی و ماسک را فراموش نکنند و در هنگام حضور در مصلی قدس، به نشانه گذاری‌ها جهت حفظ فاصله بهداشتی توجه کنند.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com