کد خبر ۹۷۱۴۶ انتشار : ۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۶

درگیری در اغذیه فروشی رنگ خون گرفت

جانشین فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری قاتل تحت تعقیب که با همدستش با سلاح سرد فردی را به قتل رسانده بود،خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بهادر اسماعیلی،جانشین فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به دستگیری یک قاتل تحت تعقیب  اظهار کرد: متهم ضارب ۱۸ ساله و همدست ۱۹ ساله خود چندی پیش در یک اغذیه فروشی بر اثر یک نگاه، با فردی ۱۷ ساله درگیر و با سلاح سرد ضرباتی به او  وارد کرده و متواری می‌شوند.

وی گفت: در ادامه و در پی تماس مردمی بلافاصله پلیس و اورژانس در صحنه حاضر و پس از انتقال مضروب به بیمارستان فرقانی، با وجود تلاش‌های صورت گرفته توسط تیم پزشکی این بیمارستان، مضروب فوت می‌کند که با توجه به حساسیت موجود، بلافاصله دستگیری ضارب و همدستش در دستور کار کلانتری‌ها و همچنین پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم افزود: تحقیقات پلیس ادامه داشت تا این که متهمان توسط مأموران کلانتری ۲۵ شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت: افراد مذکور طی تحقیقات پلیس به جرم خود اعتراف کردند و  مشخص شد این افراد همچنین از سارقان حرفه‌ای گوشی تلفن همراه بوده و به ۴۰ فقره سرقت با همدستی فردی دیگر اعتراف کردند که او  نیز دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم افزود: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com