کد خبر ۹۷۲۱۲ انتشار : ۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۵

کتاب «پسرم حسین» در قم رونمایی می‌شود

مسئول اجرایی موسسه حماسه 17 گفت: مراسم رونمایی از کتاب "پسرم حسین" روایت زندگی شهید حسین مالکی نژاد روز چهارشنبه 8 بهمن ماه در قم برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، هادی بغدادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم، اظهار داشت:  مراسم رونمایی از کتاب "پسرم حسین" روایت زندگی شهید حسین مالکی نژاد روز چهارشنبه 8 بهمن‌ماه در برنامه دلیرستان شبکه نور استان قم برگزار خواهد شد.

وی افزود: کتاب"پسرم حسین" زندگی‌نامه داستانی شهید مالکی نژاد از زبان مادر وی است که توسط «فاطمه دولتی» به نگارش درآمده و به همت انتشارات«حماسه یاران» به چاپ رسیده است.

مسئول اجرایی موسسه حماسه 17 بیان کرد: متن صمیمی و روان کتاب خواننده را همراه خود به سال‌ها پیش، یعنی به زندگی مادر شهید قبل از ازدواج و ماجرای های بعدازآن و سپس شهادت این مداح نوجوان می‌برد و این درهم تنیدگی به شناخت شهید کمک می‌کند.

بغدادی عنوان کرد: شهید حسین مالکی‌نژاد، بلبل خوش‌صدای لشکر 17 علی‌ابن ابی‌طالب قم، شهیدی عارف‌مسلک بود که به‌واسطه زندگی در خانواده‌ای مرید اهل‌بیت(ع)، خیلی زود راه آسمان را پیدا کرد و در 17 سالگی به شهادت رسید.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه به مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) که روز تجلیل از مقام مادران شهدا نیز نام‌گذاری شده است با حضور خانواده شهید مالکی نژاد، نویسنده کتاب و دست‌اندرکاران انتشارات حماسه یاران روی آنتن زنده خواهد رفت.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com