کد خبر ۹۷۲۵۸ انتشار : ۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۳

ممنوعیت ترددهای شبانه در قم ادامه دارد

گروه استان‌ها ـ معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم گفت: حفظ وضعیت فعلی و حرکت در مسیر بهبود آن صرفاً با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی توسط تمام مردم و نهادها محقق می‌شود.
- اخبار استانها -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، بیژن سلیمان‌پور ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در سالن کرامت استانداری برگزار شد ضمن ارائه گزارشی از شورای اطلاع‌رسانی استان اظهار داشت: حفظ وضعیت فعلی و حرکت در مسیر بهبود آن صرفاً با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی توسط تمام مردم و نهادها محقق می‌شود و اصحاب رسانه وصدا و سیما در این زمینه باید اطلاع‌رسانی لازمی را انجام دهند، هرگونه عادی انگاری ممکن است برای استان قم هشدار دهنده باشد.

وی بیان کرد: با توجه به وضعیت استان آبی استان قم باید اطلاع‌رسانی نباید مانند شرایط وضعیت قرمز انجام گیرد در این زمینه برای هرگونه اقناع‌سازی نیاز به بازنگری داریم و باید با توجه به شرایط آبی استان آگاه‌سازی صورت گیرد.

به گفته وی؛ کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک نگران‌کننده است و باید درزمینهٔ اقناع‌سازی در این زمینه همان‌طور که اصحاب رسانه و خبرنگاران همراهی داشتند درزمینهٔ پیشگیری از عادی انگاری هم با تولید محتوا مشارکت کنند.

شمار افراد کرونایی قشم سه برابر شدتعداد شعب انتخاباتی به دلیل کرونا در استان قزوین افزایش می‌یابدسیر نزولی شیوع کرونا در استان البرز متوقف شد

ممنوعیت ترددهای شبانه همچنان ادامه دارد

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم بیان کرد: ممنوعیت تردد شبانه از ساعت 21 تا 4 بامداد برای حفظ دستاوردهای کرونایی قم همچنان ادامه خواهد داشت چراکه این ممنوعیت در مدیریت و کاهش بیماری نقش اساسی داشته است و قمی‌ها هم با ادامه این روند موافق هستند.

سلیمان پور عنوان کرد: در شورای اطلاع‌رسانی استان تلاش داریم تا صرفه‌جویی در انرژی را یک الزام ملی عنوان کنیم و طی یک راهبرد کلی اطلاع‌رسانی مطلوبی باید در زمان قطعی برق هم در صداوسیما و هم فضای مجازی صورت گیرد تا چالشی برای مراکز درمانی و صنعتی و عموم مشترکین وجود نداشته باشد.

به گفته وی، با توجه به در پیش بودن ایام‌الله 22 بهمن هیچ تجمعی نداریم و مراسم از طریق بیان دستاوردهای نظام از با بهره‌گیری از سخنان مدیران در صداوسیما صورت می‌گیرد.

غربال گیری 3 هزار و500 نفر در طرح شهید سلیمانی

فرمانده عملیاتی طرح شهید سلیمانی در قم در ادامه این جلسه با اشاره به اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی بیان کرد: تاکنون 3 هزار و500 نفر غربالگری شدند و 2 هزار و 500 بسیجی هم در این طرح مشارکت دارند.

سرهنگ امیر جعفری افزود: 18 مورد خدمات معیشتی؛ و بسته‌های بهداشتی و هم‌چنین بیش از 5 میلیون تومان برای خرید دارو به بیماران کرونایی کمک شده است 312 مورد لوازم موردنیاز برای 10 خانواده کرونایی هم فراهم‌شده است.


https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com