کد خبر ۹۷۲۶۶ انتشار : ۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۴۸

مهارت‌آموزی متقاضیان بازار کار در دستور کار اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای قم باشد

گروه استان‌ها_استاندار قم با اشاره به آمار اشتغال و افراد بیکار در استان قم، وضعیت قم در اشتغال و کارآفرینی را مطلوب دانست و گفت: توانمندسازی و مهارت‌آموزی متقاضیان بازار کار باید در دستور کار اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای باشد.
- اخبار استانها -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، بهرام سرمست ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی جوانان استان طی سخنانی با اشاره به بیانیه گام دوم  انقلاب و لزوم استفاده از ظرفیت جوانان اظهار داشت: یکی از معیارهای ارزیابی عملکرد مدیران اجرای سیاست‌های نظام در بهره‌گیری از جوانان خواهد بود.

استاندار قم تدوین گزارش ترکیب سنی مدیران دستگاه‌های دولتی را خواستار شد و افزود: در یک برنامه‌ی 6 ماهه بایستی میانگین سنی مدیران دستگاه‌های دولتی کاهش یابد.

سرمست با تأکید بر عمل‌گرایی مدیران اجرایی در حوزه استفاده از ظرفیت‌های جوانان گفت: در شرایطی که جوانان متعهد و کارآمد را در اختیارداریم بایستی بهره‌گیری از آن‌ها در پست‌های مدیریتی در اولویت باشد.

تولید بیش از 9 میلیون ماسک در قماستاندار قم: کرونا در قم دوباره روند افزایشی گرفت / نگران روزهای آینده هستیمممنوعیت ترددهای شبانه در قم ادامه دارد

وی خاطرنشان کرد: از نظرات و مشورت‌های جوانان و بانوان بایستی در حوزه‌های مرتبط با ایشان بهره گرفته شود.

سرمست در ادامه با اشاره به تصویب طرح تربیت و توانمندسازی دستیاران جوان مدیران گفت: مسئولیت اجرایی این طرح با اداره کل ورزش و جوانان می‌باشد و بایستی گزارشی از روند اجرای این طرح ارائه دهد.

وضعیت قم در اشتغال و کارآفرینی مطلوب است

وی همچنین با اشاره به آمار اشتغال و افراد بیکار در استان قم، وضعیت قم در اشتغال و کارآفرینی را مطلوب دانست و گفت: توانمندسازی و مهارت‌آموزی متقاضیان بازار کار باید در دستور کار اداره کل  آموزش فنی و حرفه‌ای باشد.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود بابیان اینکه در عصر اطلاعات زندگی می‌کنیم گفت: امروزه سواد رسانه‌ای یکی از پیش‌نیازهای زندگی در عصر جدید محسوب می‌شود.

سرمست با تأکید بر اهمیت تولید محتوا در حوزه‌ی فضای مجازی خاطرنشان کرد: سواد رسانه‌ای می‌تواند ما را در نیل به این هدف کمک کند.

وی همچنین بابیان اینکه در شرایط کرونایی، نرم‌افزار شاد که به‌عنوان فرصتی برای تحصیل دانش آموزان محسوب می‌شود، آسیب‌هایی را برای آن‌ها به همراه دارد خاطرنشان کرد: باید سبک جدید زندگی متناسب با شرایط پسا کرونا را بیاموزیم.


https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com