کد خبر ۹۹۳۰۳ انتشار : ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۳۵

۴ کشتی‌گیر قم روی سکوی برتر مسابقات جوانان ایران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران به منظور شناخت نفرات تیم اعزامی به رقابت‌های برون‌مرزی ۲۰۲۱ به میزبانی هیات کشتی استان کردستان در سالن آزادی شهر سنندج به انجام رسید و با درخشش چهار نماینده قم پایان یافت.

نفرات برتر رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در حالی مشخص شدند که این انتخابی در اوزان ۵۵، ۶۰، ۶۳، ۶۷، ۷۲، ۷۷، ۸۲، ۸۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم به انجام رسید و نماینده‌های قم در اوزان ۵۵، ۶۳، ۷۲ و ۹۷ کیلوگرم روی سکوهای اول تا سوم افتخار آفرینی کردند.

این رقابت‌ها انتخابی تیم ملی برای مسابقات قهرمانی آسیا و جهان بود و در وزن ۵۵ کیلوگرم محمدمهدی جواهری از استان قم به مقام سوم دست یافت، وزنی که در آن امیررضا ده‌بزرگی از هیات فارس به همراه احمدرضا ناصرپور از هیات خوزستان بالاتر از نماینده قم اول و دوم شدند.

در وزن ۶۰ کیلوگرم محمدامین جبالی‌فر نماینده موفق قم در انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران بود که به دیدار نهایی نیز راه پیدا کرد اما مغلوب ایمان محمدی از تیم هیات خوزستان شد و به مقام نایب‌قهرمانی این دوره از رقابت‌ها بسنده کرد، وزنی که در آن نماینده‌های خوزستان و چهار محال و بختیاری سوم و چهارم شدند.

در وزن ۷۲ کیلوگرم که امیر عبدی نماینده استان قم بود، این کشتی‌گیر با اقتدار از سد تمامی حریفان خود عبور کرد و مجوز حضور در دیدار نهایی را به دست آورد، ضمن اینکه رقابت برای کسب رتبه نخست را از مرتضی پورعیسی نماینده استان مازندران برد و با شایستگی سکوی نخست را تصاحب کرد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدصادق عبداللهی از استان قم نیز به دیدار فینال رسید ولی رقابت نهایی را به مرتضی القوسی از استان مازندران واگذار کرد و بدین‌ترتیب با کسب مقام نایب‌قهرمانی به کار خود در پیکارهای انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران پایان داد.

انتهای پیام / 78002


https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com