کد خبر ۹۹۳۲۲ انتشار : ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۰
استاندار قم:

بی طرفی مسئولان در مرحله نظارت بر انتخابات نشان داده شود

قم- استاندار قم گفت: بی طرفی مسئولان در مرحله برگزاری و نظارت بر انتخابات به مثابه تابلویی درخشان به مردم نمایش داده شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، بهرام سرمست ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان قم که با حضور رئیس دادگستری استان قم برگزار شد، با بیان اینکه انتخابات گذشته در استان قم در کمال سلامت و امنیت برگزار شده است، گفت: در سال ۹۸ اوج تعامل و همراهی ارکان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان قم را شاهد بودیم.

استاندار قم با اشاره به اینکه همچون دوره قبل تعامل و همراهی خوبی بین هیئت نظارت و اجرایی وجود دارد، افزود: باید بی طرفی مسئولان در مرحله برگزاری و نظارت بر انتخابات به مثابه تابلویی درخشان به مردم نمایش داده شود.

وی با تاکید بر اینکه سیاست‌های کلی انتخابات ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سند فرادستی باید به دقت اجرایی شوند، ادامه داد: ایجاد رقابت در انتخابات باید با فرصت‌های برابر و عادلانه صورت گیرد.

سرمست با بیان اینکه هرگونه انحصار جناحی و فردی می‌تواند به کاهش مشارکت و بی اعتمادی مردم منجر شود،، گفت: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارای نقش مؤثر در تأمین امنیت و ثبات کشور است.

وی با بیان اینکه بدخواهان نظام برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات همچون گذشته برنامه دارند، افزود: ایجاد فضای نشاط و امید در جامعه باید در دستور کار ستاد انتخابات و کمیته اطلاع رسانی قرار گیرد.

استاندار قم در پایان گفت: شرایط کرونایی در ایام انتخابات باید به گونه‌ای مدیریت شود تا مردم دغدغه‌ای برای حضور پای صندوق نداشته باشند.


https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com