کد خبر ۹۹۳۵۸ انتشار : ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۸

شتاب بسیار فزاینده شیوع کرونا در استان قم

استاندار قم گفت: در مجموع وضع استان قم در زمینه شیوع کرونا مطلوب نیست و باید با همت و تلاش این موج کرونا را مهار کنیم و شاهد مرگ‌ومیر و تلفات بیش از این نباشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از  قم ، بهرام سرمست ظهر امروز پس از جلسه ستاد ملی کرونا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موج چهارم کرونا یک موج سراسری در کشورمان است که با خیز و شتاب بسیار فزاینده در حال افزایش است.

وی افزود: موج چهارم کرونا جهانی است و در همه کشورها در حال جولان است، در زمینهٔ واکسن صحبت‌هایی در جلسه ستاد ملی کرونا مطرح شد و تاکیدی که رئیس جمهور داشت بر تولید داخل و همچنین از هر طریقی که ممکن است واکسن خریداری و برای گروه های هدف تزریق شود.

استاندار قم بیان کرد: همچنان باید شیوه‌نامه‌های کرونایی مورد توجه همگان قرار بگیرد و سبک زندگی متناسب با کرونا در دستور کار قرار باشد، تاکنون خوشبختانه برای گروه اول واکسیناسیون انجام شد و در این جلسه مقرر شد افراد بالای 65 سال در اولویت تهیه و تزریق واکسن قرار بگیرند.

سرمست عنوان کرد: برای شرایط ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر در جلسه آتی ستاد ملی کرونا تصمیم‌گیری می‌شود، متاسفانه تعداد بستری‌های کرونایی و فوتی‌ها همچنان رو به افزایش است و اطلاع‌رسانی‌ها و آگاهی‌بخشی‌ها به جامعه باید همزمان امیدآفرینی نیز داشته باشد تا جامعه بتواند با رعایت کامل شیوه‌نامه‌ها این خیز را پشت سر بگذارد.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع وضع استان قم در زمینه شیوع کرونا مطلوب نیست و باید با همت و تلاش این موج کرونا را مهار کنیم و شاهد مرگ‌ومیر و تلفات بیش از این نباشیم.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com