کد خبر ۹۹۷۷۵ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۷
در جلسه شورای اصولگریان قم چه گذشت:

آخرین خبرها از لیست انتخاباتی شورای اصولگرایان قم

بر اساس شنیده‌های خبرنگار قم‌نا، 12 نفر از لیست شورای اصولگرایان قم نهایی شده است که از این تعداد 5 نفر از اعضای فعلی شورای شهر قم هستند. همچنین شنیده‌های قم‌نا حکایت از حضور برخی اطرافیان نمایندگان در لیست انتخاباتی شورای هماهنگی اصولگرایان و همچنین حضور دو بازنشسته در لیست را دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، پس از اعلام آمادگی بیش از 100 تن از نامزدهای ششمین انتخابات شورای شهر قم برای حضور در لیست شورای هماهنگی اصولگرایان قم، شب گذشته شورای مرکزی شورای اصولگرایان قم به جمع‌بندی اولیه در خصوص انتخاب اعضای لیست رسید.

بر اساس شنیده‌های خبرنگار قم‌نا، 12 نفر از لیست شورای اصولگرایان قم نهایی شده است که از این تعداد 5 نفر از اعضای فعلی شورای شهر قم هستند. همچنین شنیده‌های قم‌نا حکایت از حضور برخی اطرافیان نمایندگان در لیست انتخاباتی شورای هماهنگی اصولگرایان و حضور دو بازنشسته در لیست را دارد.

این در حالی است که تاکنون هیچ‌گونه اطلاع رسانی در خصوص شاخص‌های انتخاب کاندیداها و سازوکار بررسی افراد اعلام نشده و شورای اصولگرایان قم همچون گذشته در فضایی غیر شفاف نسبت به انتخاب کاندیداهای نهایی پرداخته است.

یکی از نکات قابل توجه در جمع‌بندی فعلی لیست انتخاباتی شورای هماهنگی اصولگرایان، حضور برخی از چهره‌های جدید جوان در این لیست است. شایان ذکر است لیست مذکور دارای نکات مثبت و منفی متعددی است که پایگاه اطلاع رسانی قم‌نا پس از جمع‌بندی نهایی و اعلام توسط شورای هماهنگی اصولگرایان به آن خواهد پرداخت.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com