کد خبر ۹۹۹۵۷ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۶

توزیع ۳ هزار پرس افطاری متبرک میان زندانیان استان قم

معاون اجرایی حرم مطهر بانوی کرامت از توزیع ۳ هزار پرس افطاری متبرک حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها در میان زندانیان استان قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، هادی محمودنژاد امروز در‌ گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به توزیع ۳ هزار پرس غذای افطاری تبرکی آستان مقدس بانوی کرامت درمیان زندانیان استان قم اظهار کرد: حرم مطهر با همکاری کمیته امداد امام خمینی از ابتدای ماه مبارک رمضان در قالب طرح اطعام مهدوی روزانه ۶ هزار پرس غذای گرم طبخ و در میان نیازمندان و گروه های هدف کمیته امداد امام خمینی(ره) و دیگر اقشار نیازمند و آسیب دیده به عنوان یک وعده افطاری متبرک توزیع می کند.

وی ادامه داد: مهمانسرای حرم مطهر حضرت معصومه(س) قبل از شیوع بیماری کرونا در ایام مختلف سال به ویژه ماه مبارک رمضان پذیرای زائران و مجاوران حرم بانوی کریمه بوده است اما امسال و سال گذشته فعالیت مناسبتی و به صورت محدود و بیرون‌بر داشته و افطاری متبرک حضرتی بعد از طبخ در میان نیازمندان و اقشار هدف توزیع شده است.

معاون اجرایی آستان مقدس بانوی کرامت تصریح کرد: خادمان آستان مقدس در مهمانسرای حرم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، دستکش و کلاه مخصوص‌ هر روز به پخت غذای تبرکی مشغول هستند.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com