کد خبر ۹۹۹۷۴ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۶
با حضور معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی؛

نسخه آزمایشی سامانه تبلیغ تخصصی «رشد» رونمایی شد

قم- نسخه آزمایشی سامانه تبلیغ تخصصی «رشد» با حضور معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در قم رونمایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری مهر، اباذر جعفری با اعلام خبر رونمایی نسخه آزمایشی سامانه تبلیغ تخصصی «رشد» که به صورت مجازی با حضور حجت الاسلام سعید روستا آزاد، معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و جمعی از مبلغان و کارشناسان تبلیغ تخصصی برگزار شد، گفت: با عنایت به تأکیدات رهبر معظم انقلاب، مبنی بر فعالیت تخصصی در حوزه تبلیغ و فرهنگ، سامانه تبلیغ تخصصی «رشد»، با هدف ارتقا سطح فعالیت‌های تبلیغ تخصصی و تسهیل فعالیت‌های مبلغان تخصصی ایجاد گردید.

مدیر کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: در این سامانه برای هر یک از ادارات دفتر تبلیغات مانند جذب تبلیغ تخصصی و اعزام تبلیغ تخصصی و اداره نخبگان، میزهای خدمت طراحی شده است که در حال حاضر ۱۱ خدمت غیر حضوری ارائه می‌شود، علاوه بر آن مبلغان می‌توانند به صورت مجازی با کارشناسان هر بخش ارتباط داشته باشند و درخواست‌های خود را پیگیری نمایند.

وی افزود: در شرایط ویژه فعلی و با وجود محدودیت‌های مرتبط با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مقابله کرونا، فعالیت و شروع به کار این سامانه بسیار حائز اهمیت است و موجب تسهیل در ارتباط مبلغان با اداره کل تبلیغ تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی، خواهد شد.

جعفری با اشاره به ایجاد شبکه رشد در این سامانه گفت: یکی از عوامل اصلی توفیق در هر کاری، بهره‌گیری از ظرفیت جمعی و کار تیمی است و لازمه آن آشنایی با ظرفیت همسو و جلب همکاری آنهاست و در فعالیت فرهنگی و تبلیغی نیز مبلغان با آشنایی و بهره‌گیری از توان فرهنگی یکدیگر، قطعاً توفیقات و نتایج بهتری به دست خواهند آورد.

وی در پایان افزود: شبکه رشد با امکان معرفی کارشناسان تخصصی در حوزه‌های مختلف فرهنگی و امکان بیان ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها، دغدغه‌ها و ایده‌های ایشان، گامی در راستای شناساندن این ظرفیت‌هاست و در کنار آن، امکان همفکری و بستر مشارکت در فعالیت‌ها را نیز برای این عزیزان فراهم می‌سازد. مبلغان تخصصی دارای پرونده در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم می‌توانند با مراجعه به صفحه https://roshd.balagh.ir/‎ و درج مشخصات کاربری پیامک شده برای ایشان، از این سامانه استفاده نمایند.


https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com