کد خبر ۹۹۹۷۹ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۴
معاون استاندار قم تاکید کرد؛

لزوم ارتقا شاخص های مختلف استان برای جذب اعتبارات بیشتر از بودجه

قم- معاون استاندار قم  با اشاره به تاسیس دو شهرستان جدید بر لزوم ارتقای شاخص های اجتماعی ، فرهنگی ، عمرانی و اقتصادی استان قم برای جذب اعتبارات بیشتر از ردیف های مختلف بودجه تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، بیژن سلیمان پور ظهر دوشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان قم با بیان اینکه ارتقای شاخص‌های اجتماعی، فرهنگی، عمرانی و اقتصادی استان قم برای جذب اعتبارات بیشتر از بودجه لازم است، گفت: افزایش تعداد شهرستان‌ها برای جذب اعتبارات بیشتر از ردیف‌های مختلف بودجه مثل اعتبارات توسعه متوازن مناطق مختلف کشور، اعتبارات شهرستان‌های جدیدالتاسیس و سایر ردیف‌های اعتباری سراسری دارای اهمیت ویژه می‌باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم با اشاره به افزایش ردیف اعتبارات ملی بیشتر برای توسعه قم، افزود: طبق مصوبه هیئت دولت، شهرستان کهک با دو بخش مرکزی و بخش فردو با مرکزیت شهر کهک و شهرستان جعفرآباد با دو بخش مرکزی و قاهان با مرکزیت شهر جعفریه تبدیل می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه با ادغام دو بخش خلجستان و سلفچگان شهرستان سوم قم طی ماه‌های آینده تشکیل خواهد شد و با این مصوبه، قم از تک شهرستانی بودن خارج می‌شود که نتایج و فواید بسیاری به همراه خواهد داشت، ادامه داد: تسهیل و تسریع در دستیابی شهروندان شهرستان‌های جدیدالتاسیس به خدمات عمومی و دریافت خدمات مضاعف از طریق استقرار ادارات و نهادها در دستور کار مسئولان استان می‌باشد.

سلیمان پور با بیان اینکه قم آماده برگزاری انتخابات است ولی باید برای افزایش مشارکت عمومی برنامه ریزی شود، گفت: عمق استراتژیک کشور ما وابسته به مشارکت بالای مردم در انتخابات است و از هر امری که سبب بی میلی مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی باید خودداری شود.


https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com