کد خبر ۹۹۹۸۳ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۲۱

بسکتبال ایران در انتظار مدل جدید شیمیدر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، بسکتبال به عنوان یک رشته المپیکی پس از حضور تیم شیمیدر به نمایندگی از استان قم در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی کشور، در بین قمی‌ها علاقمندان زیادی پیدا کرده و دوست‌داران این رشته در قم اکنون به شیمیدر عشق و اشتیاق زیادی نشان می‌دهند.

نخستین حضور شیمیدر به نمایندگی از استان قم در لیگ برتر فصل ۱۳۹۹ - ۱۳۹۸ به دلیل شیوع بی‌موقع ویروس کرونا بی‌سرانجام ماند اما فصل ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان ایران با ایستادن شیمیدر قم روی سکوی سوم این رقابت‌ها همراه بود و بسیاری از کارشناسان خبره این رشته، شیمیدر را به واسطه کسب این عنوان تحسین کردند.

با وجود کسب این رتبه، گویا هنریک درغوکاسیان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر انتظاری فراتر از ایستادن روی سکوی سوم بسکتبال ایران دارد و پیامی که وی بعد از عدم راهیابی شیمیدر به دیدار فینال این فصل صادر کرد بیانگر این مهم است.

مدیرعامل باشگاه شیمیدر قم در پیامی خطاب به هواداران این تیم ابتدا از تمام آنها قدردانی کرد و سپس از حمایت اهالی این رشته و فدراسیون بسکتبال ایران در برگزاری این فصل از مسابقات سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور در شرایط سخت کرونایی به نیکی یاد کرد و گفت: متاسفانه شاهد آن بودیم علیرغم تلاش شبانه‌روزی و بسیار زیاد بازیکنان و کادر فنی، تیم بسکتبال شیمیدر از راه یافتن به فینال سوپر لیگ ایران بازماند.

واکنش هواداران شیمیدر به پیام مدیرعامل باشگاه

مدیرعامل خوش‌اخلاق و کاردان شیمیدر که از خیّرین و چهره‌های موفق عرصه اقتصاد کشور به شمار می‌رود، در بخش پایانی این پیام تصریح کرد: با عرض پوزش از تمامی هواداران باشگاه، قطعا در مسابقات دوره بعد سوپر لیگ کشور و با حمایت‌های بی دریغ آن عزیزان و سازماندهی بهتر تیم، رسیدن به مقام قهرمانی دور از انتظار نخواهد بود.

پیامی که مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر قم از روی خضوع خطاب به هواداران شیمیدر صادر کرد، موجی از واکنش‌ها را در فضای مجازی و در صفحه اختصاصی این باشگاه به دنبال داشت و اکثر دنبال کنندگان و علاقمندان این تیم با قدردانی از این پیام خواستار حضور قدرتمند شیمیدر در فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ لیگ برتر بسکتبال ایران شده‌اند.

قدردانی از اثرگذاری شیمیدر در رونق و تحوّل بسکتبال قم

لیلا اسدی یکی از هواداران شیمیدر و مادر بازیکن ملی‌پوش شیمیدر یعنی عماد سلمانی است که راجع به پیام مدیرعامل شیمیدر می‌گوید: درود بر این مرد که نمونه بارز مردانگی و اخلاق هستند، امثال ایشان موجب رونق بسکتبال هستند، نمونه یک ورزشی به تمام عیار و با اخلاق و بنده خوشحالم که پسرم در مجموعه‌ای بود که چنین مرد لایقی مالک باشگاه است.

ساره فراهانی دیگر هوادار شیمیدر به قدردانی از کادر زحمتکش و پرتلاش تیم شیمیدر پرداخت و گفت: در این فصل خوش درخشیدید و به امید موفقیت‌های روز افزون این تیم دوست‌داشتنی هستم.

فائزه حیدری دیگر علاقمند به تیم بسکتبال شیمیدر قم است که در پیام خود می‌گوید: ممنون از اینکه رونق و تحول ‌بزرگی را به بسکتبال شهر قم بخشیدید.

انتظار هواداران برای برگزاری بازی‌های شیمیدر در قم

در حالی که باشگاه شیمیدر فقط در بخش مردان مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور تیم‌داری می‌کند اما در بین بانوان علاقمند به بسکتبال نیز این تیم طرفداران زیادی دارد و یکی از آنها می‌گوید: واقعا به بازیکنان، کادر فنی، مربی و تمام کسانی که زحمت کشیدند خسته نباشید می‌گویم.

محمدرضا فراهانی دیگر هوادار شیمیدر نیز با آرزوی موفقیت این تیم در فصل آینده لیگ برتر بسکتبال، گفت: به کادر فنی و بازیکنان تیم خدا قوت و خسته نباشید می‌گوییم، دم همه شما گرم و منتظر حضور شما در شهر قم و بازی‌های شیمیدر در حضور تماشاگران قمی هستیم.

شیمیدر باعث افتخار شهر قم

زهرا مرادی دیگر بانوی هوادار و علاقمند به تیم بسکتبال شیمیدر قم است که در توصیف خود راجع به تیم سوم فصل ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ لیگ برتر بسکتبال ایران می‌گوید: تیم بسکتبال شیمیدر باعث افتخار شهر قم است، در هر صورت ما همیشه طرفدار و حامی این تیم خواهیم بود تا روز به روز موفق‌تر باشد.

حسن یوسفی با آرزوی موفقیت برای شیمیدر در فصل‌های بعدی مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های ایران در واکنش به پیام مدیرعامل باشگاه شیمیدر می‌گوید: درست است که تیم‌مان از راه‌یابی به فینال رقابت‌های این فصل جا ماند اما چیزی از ارزش‌های این تیم کم نشده، به امید موفقیت‌ در فصل‌های بعدی.


امیر خراسانی یکی دیگر از دوست‌داران تیم بسکتبال شیمیدر قم است که درباره این تیم می‌‌گوید: با خدا قوت به تمامی دست اندرکاران تیم محبوب شیمیدر باید بگویم که بزرگی و متانت هنریک درغوکاسیان باعث دلگرمی جوانان بسکتبالیست است، قدردان تلاش ایشان و تیم شیمیدر بسکتبال هستیم، پاینده باشید.

دلگرمی جوانان بسکتبالیست به شیمیدر

کاویان هم علاقمند به تیم شیمیدر است و می‌گوید: باعث افتخار همه ما هستید و خوشحالیم از اینکه تمام تلاش‌تان را برای بازی و بردن نام شهرمان کردید، حسن جعفری هم برای نماینده بسکتبال قم آرزوی موفقیت کرده و می‌گوید: منتظر رفع شدن ویروس کرونا و شاهد بازی‌های شیمیدر در قم باشیم.

هوادار این تیم هستیم و می‌مانیم

واکنش فرزانه حیدری یکی دیگر از علاقمندان شیمیدر جالب است که می‌گوید: ما هوادار این تیم هستیم و می‌مانیم، نه به خاطر شوت‌های سه امتیازی سلمانی یا ریباندهای مستمر کاظمی و دانک‌های ای‌جی رولند، بلکه ما هوادارش شیمیدر هستیم و می‌مانیم به خاطر فریادهای هاشمی از سر عصبانیت، به خاطر فریادهای آذری از سر پشیمانی و به خاطر گرفتگی عضلات کاظمی از سر خستگی، به خاطر اینکه شیمیدر با این نفرات بماند و بدرخشد.

حیدری در ادامه از زهرا گلی نایب‌رئیس هیات بسکتبال قم قدردانی کرده و با تمجید از تلاش‌های وی در توسعه بسکتبال بانوان قم، اضافه می‌کند: بسکتبال قم ‌در حال تحول است و برای این تحول به آدم‌های بزرگی نظیر هنریک درغوکاسیان نیاز دارد، امیدوارم شیمیدر باشد و ‌بیشتر از این بدرخشد.

قدردانی از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ورزش

چند نفر دیگر از هواداران تیم بسکتبال شیمیدر به قدردانی از زحمات کادر فنی و بازیکنان این تیم پرداختند و برای این تیم در فصل آینده‌ آرزوی موفقیت کردند و خانم زهرا گلی نایب‌رئیس هیات بسکتبال استان قم نیز که یکی از مربیان و چهره‌های پرتلاش در بسکتبال بانوان محسوب می‌شود، از حمایت بی‌دریغ هنریک درغوکاسیان قدردانی کرده و وی را به واسطه سال‌ها حضور مستمر در سطح اول بسکتبال کشور و خدمات ارزنده به این رشته با عنوان بزرگمرد بسکتبال ایران توصیف کرده است.

زهرا مقیم یکی از علاقمندان به نماینده بسکتبال استان قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور است که از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به نیکی یاد می‌کند و می‌گوید: خیلی از مدیران هستند که برای ورزش هزینه نمی‌کنند و بعضی از آنها حتی سنگ‌اندازی هم می‌کنند، واقعا باید به مدیرعامل باشگاه شیمیدر دست مریزاد گفت.

علی صادقی یکی دیگر از هواداران تیم شیمیدر است که برای این تیم در فصل آتی لیگ برتر بسکتبال آرزوی موفقیت کرده و یک هوادار از هموطنان اهل ارامنه به نام جانسو آقابابائیان می‌گوید: تشکیل و وجود تیم خودش قهرمانی است، بقا مهم است، ورزش اگر همواره با برد باشد رقابت معنایی ندارد، به تمامی بازیکنان و کادر مربیگری و سرپرستی تیم خوب شیمیدر آفرین می‌گویم، شخصیت تیمی شیمیدر خودش قهرمانی است.

نگذارید مثل امسال آخرین تیم یارگیری کنید!

عباس تلخابی می‌گوید: امیدوارم در فصل جدید مستحکم‌تر ادامه دهیم، احسنت به بازیکنان زحمت‌کش شیمیدر و مدیرعامل محترم باشگاه که باعث ارتقاء بسکتبال استان قم شدند، ما هواداران می‌دانیم حرفی که شما بزنید سر حرفتان می‌مانید و با قدرت ادامه می‌دهید، البته همه با هم ادامه می‌دهیم با قدرت بیشتر و حمایت هواداران، ان‌شاءالله فصل بعد با قدرت به امید قهرمانی.

رضا رهواری هم به عنوان یکی از علاقمندان به تیم بسکتبال شیمیدر قم در واکنش به پیام مدیرعامل این باشگاه، عنوان کرد: آقای درغوکاسیان عزیز اگر فصل آینده ان‌شاءالله هستید یک پیشنهاد داشتیم، بلافاصله بعد از پایان لیگ تیم را ببندید و نگذارید مثل امسال آخرین تیم یارگیری کنید.

شیمیدر بسکتبال شهرمان را به رده‌های بالاتر برد

نرگس شهناززاده هوادار دیگر شیمیدر این تیم را باعث افتخار تمام ورزشکاران به خصوص قمی‌ها می‌داند و می‌گوید: به تمام بازیکنان خوب تیم شیمیدر و همچنین مسوولانی که باعث ایجاد این تیم شدند خسته‌ نباشید می‌گویم، دست همه آنها درد نکند، به امید درخشش‌های بیشتر این تیم هستیم، به نظر من تیم ما تا این جا هم که آمده قهرمان است ان‌شاءالله فصل آینده بازی‌ها در قم باشد و برای تشویق بیاییم.

مرادی یک هوادار شیمیدر است که راجع به حضور این تیم به عنوان نماینده استان قم در مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور گفت: با کمال تشکر و قدردانی از بازیکنان، مربیان و مدیرعامل محترم تیم شیمیدر، باید بگویم که این عزیزان بسکتبال شهرمان را به رده‌های بالاتر برده‌اند.

شیمیدر اعتبار عجیبی به بسکتبال قم داد

آخرین واکنش به پیام مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر قم از سوی یک هوادار به نام امیر است که می‌گوید: در هر صورت شیمیدر آنقدر خوب بود که مهرام و ذوب‌آهن را با آن‌ همه مهره به زانو در آورد، کادر شیمیدر هم کادر بسیار مجربی بود که با هدایت هاشمی، صفرزاده، عامری و گل‌محمدی و بقیه، خوب تاخت ولی دفاع این تیم را در بازی‌های نیمه نهایی نتوانست مقاوم کند و این از ضعف‌های شیمیدر بود، در هر صورت من به عنوان یک قمی افتخار می‌کنم که شیمیدر به قم آمد و ماند و اعتبار عجیبی به بسکتبال قم داد، آفرین به شما و یک خسته نباشید محکم.

ثبت نخستین عنوان لیگ برتری بسکتبال قم با درخشش شیمیدر

 تیم شیمیدر قم در مرحله مقدماتی با ۱۲ برد از ۱۴ مسابقه به عنوان تیم دوم راهی پلی‌آف شد، در پلی‌آف نخست تیم خانه بسکتبال خوزستان را در دو بازی متوالی شکست داد و در پلی‌آف دوم تیم اکسون تهران را در سه مسابقه با دو پیروزی و یک باخت از پیش‌رو برداشت تا به نیمه نهایی راه یابد.

نماینده بسکتبال استان قم در مرحله نیمه نهایی که به شکل 3 از 5 برنامه‌ریزی شده بود، در سه مسابقه متوالی نتیجه را به شهرداری گرگان واگذار کرد و راهی دیدار رده‌بندی شد که در این مسابقه با عبور از سد پالایش نفت آبادان به مقام سوم رسید.

بدین‌ترتیب در رقابت‌های فصل ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، تیم شیمیدر قم با هدایت مصطفی هاشمی و ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه، در 23 مسابقه 17 پیروزی کسب کرد و بعد از تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران در جایگاه سوم به کار خود پایان داد تا نخستین عنوان لیگ برتری را در تاریخ برگزاری رقابت‌های لیگ برتر برای بسکتبال قم رقم بزند.

==============

گزارش از رضا جعفری

==============

انتهای پیام / 78002


https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com