کد خبر ۱۰۰۲۰۶ ۴۷۹ بازدید انتشار : ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۵

عوامل برگزاری انتخابات تست کرونا می دهند

بیژن سلیمان پور در حاشیه برگزاری نشست ستاد انتخابات استان در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم با بیان این که جلسات این ستاد بر اساس برنامه زمان بندی شده ادامه دارد اظهار کرد: جلسه اخیر ستاد با حضور مسؤولان بهداشت و درمان استان و برای برنامه ریزی به منظور تأمین حداکثر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در روند رأی گیری همراه بود.

وی اضافه کرد: به دنبال آن هستیم تا همه تمهیدات لازم برای حفظ سلامت رأی دهندگان لحاظ شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم همچنین به مردم استان قول داد تا شعب اخذ رأی از لحاظ مسائل مختلف ایمن باشند.

وی ادامه داد: البته این شعب برای افزایش رفاه مردم افزایش یافته و صندوق های شعب نیز با رعایت فاصله لازم برای جلوگیری از تراکم جمعیت چیده خواهد شد.

سلیمان پور در عین حال از گندزدایی همه شعب اخذ رأی پیش از آغاز رأی گیری خبر داد و اظهار کرد: همه شعب اخذ رأی به اقلام و تجهیزات بهداشتی مجهز خواهند شد، ضمن آن که عوامل برگزاری انتخابات در شعب اخذ رأی نیز موظف به رعایت شیوه نامه های بهداشتی هستند.

وی با بیان اینکه همه نظرات کارشناسی و تخصصی مجموعه بهداشت و درمان استان در انتخابات ۱۴۰۰ لحاظ خواهد شد اذعان کرد: تمرکز بر این مسئله در یک ماه باقیمانده به انتخابات بیشتر خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم با اشاره به آغاز قریب الوقوع تبلیغات قانونی کاندیداها بیان کرد: برای رعایت اخلاق انتخاباتی تلاش می کنیم تا جلساتی با مسؤولان ستادهای انتخاباتی نامزدها و برای یادآوری موازین شرعی و اخلاقی تبلیغات داشته باشیم.

وی تصریح کرد: همه به دنبال آن هستیم تا زمینه برای برگزاری یک انتخابات بانشاط و با حضور نمایندگانی فراهم شوند تا مردم بتوانند در  شرایط بهتری به انتخاب اصلح بپردازند.

سلیمان پور همچنین از تداوم برنامه ریزی برای تمهید مقدمه های لازم برگزاری انتخابات در استان سخن گفت و یادآور شد: الحمد لله استان قم در فاصله یک ماه مانده به روز اخذ رأی، شاهد تعامل حداکثری عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی انتخابات است، در عین حال که تمام تمهیدات لازم برای حضور حداکثری مردم در روز بیست و هشتم خرداد ماه در پای صندوق های اخذ رأی اندیشیده شده است.


https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/