کد خبر ۱۰۱۷۰۹ ۸۲ بازدید انتشار : ۲۹ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۰

کاهش تلفات رانندگی نسبت به سال گذشته

معاون پزشکی قانون قم از افزایش پرونده‌های نزاع و کاهش پرونده‌های متوفیان تصادف ثبت شده در این اداره خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) و به نقل از ایسنا، معاون پزشکی قانون قم از افزایش پرونده‌های نزاع و کاهش پرونده‌های متوفیان تصادف ثبت شده در این اداره خبر داد.

دکتر محمد علی عبدالحی، معاون پزشکی قانون قم،عنوان کرد: در سه ماه اول سال جاری ۲۰۸ پرونده در کمیسیون پزشکی این اداره ثبت شده که نسبت به مشابه سال گذشته که ۱۱۲ پرونده بوده رشدی ۸۶ درصدی داشته است.

وی بابیان اینکه تعداد معاینات سرپایی ۸ هزار و ۷۳۰ بوده است که نسبت به مشابه پارسال با رشدی ۱۴ درصدی همراه بوده است، اظهار کرد: تعداد فوت شدگان از ۳۲۰ تن در سال ۱۳۹۹ به ۲۶۵ تن رسیده است که شاهد رشد ۱۸ درصدی آن هستیم.

معاون پزشکی قانون قم با به اینکه مصدومین تصادف رشدی ۲۲ درصدی اما متوفیان تصادف کاهشی ۲۸ درصدی داشته است، تصریح کرد: در این مدت تعداد مصدمین تصادفاتی که به مراکز این اداره مراجعه کردند۲ هزار و ۹۳ تن بوده که این آمار نسبت به مشابه سال گذشته که یک هزار و۷۱۸ تن بوده افزایش داشته است و این در حالی است که تعداد متوفیان تصادف از ۸۹ تن به ۶۴ تن رسیده است.

عبدالحی ادامه داد: آمارها نشان می‌دهد که تعداد پرونده های ثبت شده برای بررسی صدمات حاصل از نزاع و درگیری درماه های ابتدایی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایشی ۱۴ درصدی داشته است؛ زیرا تعداد پرونده‌های نزاع در سه ماه ابتدایی سال گذشته ۲هزار ۶۳۱ پرونده بوده اما برای سال جاری ۳ هزار و ۸۵ پرونده ثبت شده است.

 

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/