کد خبر ۱۰۱۷۱۶ ۸۵ بازدید انتشار : ۲۹ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۴

آیت‌الله سعیدی واکسن ایرانی زد

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت که در رده سنی گروه‌های هدف واکسن کرونا قرار دارد قبل از دریافت واکسن گفت: امیدواریم با تکیه بر توان داخل در همه عرصه‌ها به اهداف مورد نظر برسیم و بتوانیم گام‌های مناسبت‌تری برداریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی‌فقیه در استان قم پیش از ظهر امروز واکسن ایرانی کوویید 19 را دریافت کرد.

امام جمعه که در رده سنی گروه‌های هدف واکسن کرونا قرار دارد، قبل از دریافت واکسن گفت: کسانی که در شب قدر از عنایات الهی محروم شدند در روز عرفه می‌توانند مورد لطف الهی قرار گیرند.

وی ضمن تقدیر از افرادی که در این ایام برای تزریق واکسن کرونا به مردم تلاش کرده‌اند، گفت: الگوی ما رهبری هستند و ما به دنبال ایشان از واکسن ایرانی استقبال می‌کنیم.

سعیدی گفت: امیدواریم با تکیه بر توان داخل در همه عرصه‌ها به اهداف مورد نظر برسیم و بتوانیم گام‌های مناسبت‌تری برداریم.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با تاکید بر اینکه جوانان ما از تحریم‌های دشمن برای پیشرفت کشور فرصت ساختند، عنوان کرد: از وزارت بهداشت و درمان تشکر می‌کنیم که همه برای خدمت به مردم تلاش کردند و نتیجه این تلاش هم سلامت مردم‌خواهد بود.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/