کد خبر ۱۰۲۹۵۹ ۲۵۵ بازدید انتشار : ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۷
عضو شورای اسلامی شهر قم تاکید کرد:

عدالت محوری و توزیع عادلانه منابع در مناطق مختلف باید مورد توجه باشد

معصومه آمره با اشاره به تشکیل کمیته ای برای توسعه عدالت شهری در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه توجه ویژه به مناطق کم برخوردار، اظهار داشت: هدف اصلی از تشکیل این کمیته، توجه ویژه به مباحث عرصه عدالت محوری و توزیع عادلانه منابع در مناطق مختلف است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، هفتمین نشست رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با حضور شهردار، معاونان شهرداری، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر در سالن جلسات این شورا برگزار شد.

یکی از موضوعات مهم در این جلسه بررسی تشکیل کمیته ای برای توسعه عدالت شهری و توجه ویژه به محلات محروم بود که معصومه آمره با تاکید بر توزیع عادلانه منابع در مناطق شهری، اظهار داشت: هدف اصلی از تشکیل این کمیته، توجه ویژه به مباحث عرصه عدالت محوری و توزیع عادلانه منابع در مناطق مختلف است.

وی با بیان اینکه البته درباره نام دقیق این کمیته، پیشنهادهای مختلفی مطرح‌شده است که بررسی دقیق‌تری برای انتخاب نام نهایی انجام خواهد شد، افزود: تشکیل این کمیته در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه توجه ویژه به مناطق کم برخوردار صورت خواهد گرفت.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/