کد خبر ۱۰۳۲۱۵ ۹۸ بازدید انتشار : ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۸

مصاف آسیایی دختران قمی با زنان ژاپنی

دوره جدید مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا با حضور تیم‌های مطرح و قدرتمند قاره کهن از امروز به میزبانی کشور ژاپن آغاز می‌شود و ملی پوشان هندبال کشورمان که بین آنها سه نماینده استان قم نیز حضور دارد، در نخستین‌ گام برابر تیم ژاپن صف‌آرایی می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری فارس، دوره جدید مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا با حضور تیم‌های مطرح و قدرتمند قاره کهن از امروز به میزبانی کشور ژاپن آغاز می‌شود و ملی پوشان هندبال کشورمان که بین آنها سه نماینده استان قم نیز حضور دارد، در نخستین‌ گام برابر تیم ژاپن صف‌آرایی می‌کنند.

هدایت تیم ملی زنان ایران را عزت‌الله رزم‌گر به عنوان مدیر فنی، نشمین شافعیان مشاور فنی، خدیجه قانع مربی، فاطمه جعفری فیزیوتراپ و ناهید مقبول به عنوان سرپرست انجام می‌دهند و در بین 18 بازیکن اعزامی به این پیکارها بازیکنانی که هندبال خود را از باشگاه هدف‌پویان جوان قم آغاز کرده و مدارج ترقّی را در این تیم گذراندند یعنی الناز قاسمی، فاطمه خلیلی‌ و نوریه عباسی سه نماینده هندبال استان قم در تیم ملی هستند.

این دوره از رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا تا سوم مهر ماه به انجام می‌رسد و تیم ملی کشورمان در گروه دوم مرحله مقدماتی بازی‌ها با تیم‌های ملی زنان ژاپن، کویت، سوریه، فلسطین و اردن هم‌گروه است، ضمن اینکه در گروه نخست تیم‌های کره‌جنوبی، سنگاپور، هنگ‌کنگ، قزاقستان و ازبکستان رقابت می‌کنند.

بازی‌های این دوره از امروز با دیدار افتتاحیه بین تیم‌های قزاقستان و سنگاپور رسما کلید می‌خورد و تیم ملی کشورمان با سه ملی‌پوشی قمی خود که چند سالی است در سطح اول هندبال بانوان ایران عملکرد قابل قبولی دارند، در نخستین دیدار خود از ساعت 16:30 دقیقه به وقت ایران به مصاف تیم قدرتمند ژاپن می‌رود.

همچنین بانوان هندبالیست کشورمان روز پنجشنبه 25 شهریور ماه راس همین ساعت مقابل تیم ملی کویت قرار می‌گیرند، شنبه 27 شهریور با فلسطین دیدار می‌کنند، یکشنبه 28 شهریور با تیم ملی زنان اردن میزبان رقابت‌ها و سه شنبه 30 شهریور در آخرین مسابقه مرحله گروهی با سوریه مسابقه می‌دهند، ضمن اینکه اول مهر رقابت‌های مرحله حذفی برگزار می‌شود.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/