کد خبر ۱۰۳۸۱۴ ۸۲ بازدید انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۲
مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر بانوی کرامت:

اتاق عقد حرم مطهر بانوی کرامت پذیرای زوج‌های جوان است

حجت الاسلام آمره گفت: اتاق عقد حرم مطهر بانوی کرامت از ابتدای ماه ربیع الاول با ظرفیت دو سفره عقد هر روز از ساعت ۱۱ تا ۱۸ پذیرای زوج‌های جوان برای انجام عقد ازدواج است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام محسن آمره مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر بانوی کرامت گفت: با آغاز ماه ربیع الاول اتاق عقد حرم مطهر بانوی کرامت با ظرفیت دو سفره عقد مجزا پذیرای زوج‌های جوان برای برگزاری مراسم عقد ازدواج در حرم مطهر حضرت معصومه (س) است.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر بانوی کرامت اضافه کرد: اتاق عقد حرم مطهر بانوی کرامت از ابتدای ماه ربیع الاول با تغییر دکوراسیون و چینش جدید سفره عقد هر روز از ساعت ۱۱ الی ۱۸ به صورت یکسره پذیرای زوج‌های جوان است.

حجت‌الاسلام  آمره تصریح کرد: زوجین باید پس از تکمیل فرم، آن را به ایمیل amfmwed@Gmail.com ارسال کنند و سپس منتظر تماس کارشناسان حرم مطهر برای هماهنگی‌های بعدی باشند.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم بانوی کرامت گفت: برای هماهنگی اتاق عقد حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س)، زوجین می‌بایست مقدمات ثبت و آزمایشات مربوطِ را انجام داده و سپس با مراجعه به نشانی اینترنتی amfm.ir/wed فرم رزرو اتاق عقد را دریافت کرده و پس از تکمیل آن به تایید محضردار برسانند.

حجت الاسلام آمره تاکید کرد: مجاوران و ساکنین شهر مقدس قم نیز می‌توانند علاوه بر روش مذکور، پس از تایید محضردار فرم را به‌صورت حضوری به کارشناسان حرم مطهر در صحن جواد الائمه علیه السلام جنب درب ۲۴ حرم مطهر تحویل داده و زمان عقد را هماهنگ کنند.

او ادامه داد: ظرفیت همراهان عروس و داماد برای حضور در اتاق عقد حرم مطهر بانوی کرامت حداکثر ۱۰ نفر است و از ورود افراد بیشتر جلوگیری به‌عمل می‌آید و همچنین استفاده از ماسک و دستکش و رعایت فاصله‌گزاری اجتماعی الزامی است.

حجت الاسلام آمره تصریح کرد: ورود افراد دارای علائم سرما خوردگی به اتاق عقد حرم مطهر و پذیرایی هر گونه خوراکی اعم از شیرینی و شکلات حتی به صورت محدود ممنوع است.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم بانوی کرامت عنوان کرد: با توجه به تقاضای زائران گرامی برای استفاده از اتاق عقد و ضرورت ضد عفونی کردن محل، حضور به موقع و خروج رأس موعد مقرر ضروری است.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/