کد خبر ۱۰۳۸۳۶ ۹۵ بازدید انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۷

رعد قم از توس مشهد پذیرایی می‌کند

دیدارهای هفته دوم از دور رفت فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های ایران روز پنجشنبه ۲۲ مهر ماه برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری فارس، دیدارهای هفته دوم از دور رفت فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های ایران روز پنجشنبه ۲۲ مهر ماه برگزار می‌شود و هشت تیم لیگ برتری در چهار دیدار حساس برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند در حالی که تیم رعد پدافند هوایی قم در خانه پذیرای تیم توس‌مسیر مشهد است.

این دومین بازی خانگی تیم رعد پدافند هوایی قم در فصل جاری لیگ برتر بدمینتون است، در حالی که شاگردان محمدرضا مطیع در نخستین بازی خانگی برابر تیم سیستان و بلوچستان غافلگیر شده و با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ مغلوب شدند، اما نماینده قم در هفته دوم توانست این باخت را با برتری ۳ بر ۲ در میهمانی نماینده اراک جبران کند.

حالا بدمینتون‌بازان تیم رعد پدافند هوایی قم از دو بازی یک پیروزی در کارنامه دارند و با انگیزه نمایش قدرت فصل گذشته خود که منجر به قهرمانی این تیم در لیگ ۹۹ شد و همچنین با هدف کسب دومین برد متوالی، این هفته از ساعت ۱۶ روز پنجشنبه ۲۲ مهر در سالن زنده‌یاد فرهمند موحد قم برابر تیم توس‌مسیر مشهد صف‌آرایی می‌کنند.

تیم بدمینتون توس‌مسیر مشهد نیز در فصل جدید لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور شروع موفقی نداشت و در میهمانی تیم چادرملو اردکان یکی از مدعیان قهرمانی این فصل با نتیجه ۴ بر ۱ شکست خورد اما مشهدی‌ها در هفته دوم این نتیجه را با برتری قاطع پنج بر صفر در بازی خانگی برابر تیم پروتئین ۹۹ البرز جبران کردند.

تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم پس از موفقیت در لیگ دسته اول سال ۱۳۸۸ و کسب مجوز صعود به لیگ برتر باشگاه‌های کشور، در در مسابقات سال ۱۳۹۹ لیگ برتر ایران که به مدت ۱۰ هفته با حضور ۶ تیم برگزار شد با کسب ۹ برد و یک باخت عنوان قهرمانی را به دست آورد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/