کد خبر ۱۰۳۸۸۱ ۱۵۲ بازدید انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۲
«سحر حسین غدار» در گفت‌وگو با قم‌نا:

آمریکایی‌ها در لباس افراد لبنانی به جنگ مردم می‌آیند!

سحر حسین غدار، روزنامه‌نگار شهیر لبنانی با بیان این‌که اگر دشمن با لباس خودش به مبارزه با شما بیاید، مبارزه شما یک مبارزه آشکار و واضح بوده و تکلیف معلوم است؛ تصریح کرد: در لبنان، آمریکایی‌ها در لباس افراد لبنانی به جنگ مردم می‌آیند که این موضوع باعث شده است که این مبارزه سخت شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، مراسم اولین نشست اکران خصوصی مستند «سحر: روایت فریاد ۱۷ اکتبر تا آتش در بیروت» ظهر امروز با حضور فعالان رسانه و بین‌الملل در سالن معاونت هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی در قم برگزار شد.

در حاشیه این نشست، خانم سحر حسین غدار، روزنامه‌نگار شهیر لبنانی در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) پیرامون ضریب نفوذ حزب‌الله در شبکه‌های اجتماعی و فضای رسانه‌ای لبنان اظهار داشت: پروپاگاندای آمریکا در لبنان تنها منحصر به بحث رسانه نیست و متاسفانه تاثیر مقابله ما با آنان کم است چرا که آنها در نقاط حساس کشور رخنه کرده و افراد و وابستگان خود را در این نقاط گماشته‌اند.

کسی که به مردم لبنان حکومت می‌کند؛ به امر خانم سفیر (آمریکا) است و دستوری که از آمریکا می‌گیرد. به عنوان نمونه بانک مرکزی لبنان، در اقدامی غیرقانونی یازده میلیارد دلار از سپرده‌های مردم را بدون اطلاع آنان در اختیار بانک‌های سوئیسی قرار داده است و این پول را به بهانه‌های مختلف به مردم باز نمی‌گرداند که این یک دزدی آشکار است.

اگر دشمن با لباس خودش به مبارزه با شما بیاید، مبارزه شما یک مبارزه آشکار و واضح بوده و تکلیف معلوم است ولی در لبنان، آمریکایی‌ها در لباس افراد لبنانی به جنگ مردم می‌آیند که این موضوع باعث شده است که این مبارزه سخت شود.

مصاحبه: مهدی هواسی

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/