کد خبر ۱۰۶۵۶۷ ۲۲۳ بازدید انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۷

امام جمعه قم: آمار سقط جنین در حال افزایش است!

آیت‌الله سعیدی با بیان اینکه ما باید شبهات و سؤالات مردم را پاسخ دهیم تا مشکلات فرهنگی بحث جمعیت حل شود، ادامه داد: طبع انسان ازدیاد نسل را دوست دارد ولی تبلیغات شیطان طبع انسان ها را به هم زده و از حالت فطری خارج کرده است و می‌بینیم که روز به روز آمار سقط جنین بیشتر می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی امروز در دیدار کمال حیدری معاون بهداشت وزیر بهداشت که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: هدف اهل بیت(ع) از زیارت نگاه کردن به ضریح، ذکر و نماز نبوده است بلکه این بزرگواران با زیارت به دنبال یک تحول در فرد و جامعه هستند.

وی با بیان اینکه مردم باید به دنبال زیارت معلوماتی را کسب و ولایت مداری خود را اعلام کنند، گفت: زیارت کادر درمان، زیارتی است که همراه با دغدغه برای رفع مشکلات و تقویت سلامت مردم است و اهل بیت(ع) این زیارت را دوست دارند. 

امام جمعه قم با اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنین(س) ابراز کرد: حضرت ام البنین شخصیتی بود که تواضع و ادب خود نسبت به اهل بیت(ع) را نشان داد و در این راه به احترام حضرت زهرا سلام الله علیها از نام خود که فاطمه بود صرفنظر کرد و خود را ام البنین می‌نامید که برای ما درس است. 

وی با بیان اینکه امروز با تبلیغات شیطان، تمام ارزش‌ها تبدیل به ضدارزش شده است، گفت: شیطان در مسیر عبادت خدا تمام چیزهایی که ارزش بود را با تبلیغات و رسانه‌های خود تبدیل به ضدارزش کرد و امروز ما در بحث جمعیت می‌بینیم که شیطان کاری کرده که قوه شهوانی انسان که برای تولید نسل قرار داده شده به ابزاری برای فساد و فحشا تبدیل شده است.

نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ما باید شبهات و سؤالات مردم را پاسخ دهیم تا مشکلات فرهنگی بحث جمعیت حل شود، ادامه داد: طبع انسان ازدیاد نسل را دوست دارد ولی تبلیغات شیطان طبع انسان ها را به هم زده و از حالت فطری خارج کرده است و می بینیم که روز به روز آمار سقط جنین بیشتر می‌شود.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/