کد خبر ۱۰۹۳۳۳ ۲۱۱ بازدید انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۸

آیین غبار روبی مزار شهدای ارتش در قم برگزار شد

آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای ارتش با حضور جمعی از مقامات ارتش جمهوری اسلامی در گلزار شهدای شیخان قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری مهر، به مناسبت برگزاری نخستین یادواره شهدای ارتش استان قم، آئین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای ارتش عصر پنجشنبه در گلزار شهدای شیخان قم برگزار شد.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در این مراسم اظهار داشت: هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا تجدید بیعت با آرمان‌های شهیدان و انقلاب اسلامی است.

امیر سرتیپ دوم محمدرضا فولادی بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و ابراز داشت: زیارت مزار شهدا، تداعی‌کننده بالاترین ارزش‌های انسانی است زیرا شهدا با از خودگذشتگی در آزمون بزرگ شناخت یاران واقعی انقلاب سربلند شدند.

وی تاکید کرد: ارزش‌های دفاع مقدس و سیره شهدا می‌بایست برای نسل جوان تبیین شود و امنیت، عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی مرهون خون پاک شهیدان است.

فولادی بیان داشت: در دفاع از مردم، نظام و ولایت فقیه همانند سربازی آماده در میدان هستیم و تلاش می‌کنیم تا در محضر شهدا شرمنده نشویم و باید بدانیم که وعده خداوند متعال حق است و یقیناً در مقابل باطل پیروز خواهیم شد.

وی با اشاره به رشادت‌های ملت ایران در دوران دفاع مقدس بیان داشت: در جنگ تحمیلی رزمندگان اسلام با رشادت و از خودگذشتگی در میدان نبرد حاضر شدند تا بتوانند کشور و اسلام را در برابر تعرض دشمنان حفظ کنند و اگر امروز ایران اسلامی در دنیا به کشوری مقتدر شناخته می‌شود به برکت آن دلاورمردی ها است.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش افزود: اگر می‌بینیم امروز ایران اسلامی از موضع قدرت حرف می‌زند و در سطح منطقه و جهان نقش بی بدیلی در معادلات دارد به دلیل حمایت مردم و برکت خون شهدا است.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/