کد خبر ۱۱۰۳۷۵ ۱۸۷ بازدید انتشار : ۳ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۱۹

همکاری پژوهشی شرکت نفت قم با دانشگاه تهران

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم از انعقاد تفاهم‌نامه علمی، پژوهشی و فناوری با دانشکدگان (پردیس) فارابی دانشگاه تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم از انعقاد تفاهم‌نامه علمی، پژوهشی و فناوری با دانشکدگان (پردیس) فارابی دانشگاه تهران خبر داد.

سید محمود طاهری افزود: این تفاهم‌نامه به منظور تقویت و توسعه همکاری‌های علمی, پژوهشی و فناوری مشترک همه جانبه و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود در این دانشگاه منعقد شده است.

مدیر منطقه قم ضمن اشاره به اینکه این تفاهم‌نامه بین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم با دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران منعقد شده است، تصریح کرد: هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه، دسترسی و به کارگیری دانش فنی و فناوری روزآمد در اجرای طرح‌های پژوهشی، مطالعاتی، توسعه‌ای، کاربردی، مشاوره‌ای و آموزشی به منظور دستیابی به دانش و فناوری‌های مورد نیاز شرکت می‌باشد.

طاهری افزود: حمایت از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی، برگزاری نشست‌های علمی مشترک، ارائه برنامه توسعه فناوری و مشاوره علمی، پژوهشی و آموزشی از طریق تشکیل کارگروه‌های تخصصی در هر حوزه از فعالیت‌های شرکت از اهداف اولیه این تفاهم‌نامه است.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/