کد خبر ۱۱۱۲۶۹ ۲۴۶ بازدید انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۷
در کوچه های سطح شهر؛

رونمایی از ۲۰۰ تابلو با نام و شمایل شهدای قم

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم گفت: تابلوهای جدید معابر و کوچه‌ها، مزین به نام و تصویر شهید هر کوچه پنجشنبه هفته جاری در قم رونمایی خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از مهر، سید مجتبی سبحانی ثابت پیش از ظهر سه شنبه با اشاره به اینکه نامگذاری و تعریف تابلوهای شوارع و معابر با اسم و تصاویر شهدا از دو سال گذشته آغاز شده است، اظهار کرد: برای اجرایی شدن این طرح جلسات خوبی با پیشکسوتان جنگ در سطح استان برگزار شد و طراحی به تصویب رسید.

وی ابراز داشت: تابلوهای جدید با کیو آر کد طراحی شده تا همشهریان اطلاعاتی درباره هر شهید کسب کنند که قسمت اول این تابلوها با حضور آیت الله اعرافی رئیس، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، شهردار و دیگر مسئولین استان رونمایی و ۱۶۰ تابلو به شکل زیبایی آماده و نصب شده و در حال حاضر ۲۰۰ تابلوی جدید مزین شده به نام و تصاویر شهدا و کیو آر کد آماده شده که در معابر و کوچه‌ها نصب خواهد شد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شواری شهر قم با اشاره به اینکه این تابلوها در واقع نمایشگاه‌هایی درباره شهدا را در سطح شهر ایجاد می‌کنند، گفت: مقام معظم رهبری درباره انجام کارهای فرهنگی به ویژه فعالیت‌های بصری درباره شهدا تاکید دارند و این طرح در راستای فرمایش ایشان در قم اجرا شده است.

سبحانی ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در سازمان زیباسازی، روابط عمومی و دیگر مجموعه‌های شهرداری و همکاری شورای شهر برای اجرایی شدن این طرح خاطرنشان کرد: این تابلوها روز پنجشنبه ساعت ۸ صبح در گلزار شهدا طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولین و خانواده‌های معظم شهدا رونمایی خواهد شد و به والدین شهدایی که در قید حیات هستند نیز سند هویتی درباره نامگذاری کوچه و معبر به عنوان یادگاری اهدا می‌شود.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/