کد خبر ۱۱۱۲۹۴ ۱۰۸ بازدید انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۴

مصرف بهینه‌ آب در قم فرهنگ‌سازی می‌شود

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم از اجرای برنامه های فرهنگی و ترویجی در بوستان های شهرهای استان با هدف فرهنگ سازی مصرف بهینه آب خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، محمد کربلایی با اشاره به لزوم فرهنگ سازی مصرف بهینه آب در بین اقشار مختلف مردم گفت: با هدف تبیین شرایط بحرانی آب استان و فرهنگسازی مصرف بهینه آب برنامه های فرهنگی - ترویجی مدیریت مصرف آب با محوریت پویش «10 درصد کاهش، یک تابستان آرامش» در برخی از بوستان های شهرهای استان و اماکن عمومی به اجرا در آمد.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها که با آغاز ماه محرم به پایان رسید با اجرای جذاب حمید لاجوردی (آقای جویا) مجری و بازیگر توانمند شبکه پویا به همراه عروسک رعنا انجام شد و مورد استقبال مردم در قرار گرفت.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت اظهار داشت: در این اجراها به صورت چهره به چهره با مخاطب قراردادن گروه هدف کودک و نوجوان و خانواده ها، به تشریح کمبود و محدودیت های تامین آب استان، راهکارهای برون رفت از بحران کم آبی و همچنین راهکارهای کاهش مصرف آب پرداخته شد.

وی یادآور شد: بوستان های شقایق شهر دستجرد، لاله شهر کهک و همچنین علوی، مهدی، بنیادی، نبوت، کوه خضر در شهر قم و یکی از محلات شهرک پردیسان برگزار شد.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/