کد خبر ۱۱۱۳۴۱ ۱۲۱ بازدید انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۷
با معرفی نفرات برتر؛

برگزاری هفته نخست لیگ تفنگ و تپانچه بانوان

هفته نخست لیگ برتر تفنگ و تپانچه بانوان به میزبانی دانشگاه آزاد برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، پانزدهمین دوره لیگ برتر تفنگ و تپانچه بانوان امروز، جمعه، 14 مرداد ماه آغاز شد.

در پایان مسابقات هفته اول که به میزبانی دانشگاه آزاد برگزار شد، تیگرا برابر دانشگاه آزاد شکست خورد، برلیان 22 برابر شهید زین‌الدین قم به پیروزی رسید، فولاد سپاهان از سد دریاچه ارومیه گذشت و نزاجا مقابل تیم‌ مقاومت به برتری رسید.

همچنین فولاد هرمزگان و هیئت کرمان به ترتیب برابر آتبین و شهید زین‌الدین قم به برتری رسیدند و مقاومت برابر هیئت مازندران شکست خورد. دیدار دو‌ تیم هیئت البرز و هیئت فارس به دلیل ابتلای اعضای تیم فارس به کرونا به تعویق افتاد و زمان آن اعلام خواهد شد.

در بخش انفرادی و در فینال این مسابقات و در رقابتی نزدیک  الهه احمدی از دانشگاه آزاد با نتیجه 17 بر 13 برابر نسا پاریاب از نزاجا شکست خورد. به این ترتیب پاریاب عنوان نخست را از آن خود کرد و احمدی در جایگاه دوم قرار گرفت. فاطمه کرم‌زاده از دانشگاه آزاد سوم شد و نجمه خدمتی از سپاهان در رده چهارم ایستاد.

در فینال هانیه رستمیان و سید فاطمه احمدی، دو‌‌ نماینده هیئت مازندران برابر هم قرار گرفتند که در پایان رستمیان با نتیجه 16 بر 10 به برتری رسید و در جایگاه نخست ایستاد و احمدی دوم شد. سامیه یاسی از فولاد هرمزگان در رده سوم ایستاد و فاطمه قدرت آبادی از هیئت قم چهارم شد.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/