کد خبر ۱۱۲۲۲۹ ۱۶۸ بازدید انتشار : ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۳

رقابت پینگ‌پنگ‌بازان قم در تور جهانی 2022

رئیس هیات تنیس روی‌میز استان قم گفت: دو تن از نخبه‌های پینگ‌پنگ قم با سفر به گرجستان از امروز در تور جهانی این رشته با حریفان مطرح خارجی به رقابت می‌پردازند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری فارس از قم، محمد عموئیان امروز در این باره اظهار کرد: محمدحسن حبیبی و سیدعلی سجادیان چهره‌های شاخص تنیس روی‌میز قم در ترکیب تیم منتخب ایران هستند که از 28 شهریور تا سوم مهر با حریفان شرکت کننده در مسابقات تور جهانی پینگ‌پنگ مسابقه می‌دهند.

وی با اشاره به برگزاری این رقابت‌ها در تفلیس گرجستان، بیان کرد: سیدعلی سجادیان در مرحله گروهی مسابقات رده سنی جوانان زیر ۱۹ سال به عنوان سرگروه از روز سه‌شنبه 29 شهریور در گروه هشت با پینگ‌پنگ‌بازان کشورهای اوکراین و ارمنستان رقابت می‌کند و نخستین حریف وی ناواک اسپانیان از کشور ارمنستان و دومین رقیب وی نظر تیک‌ناک از کشور اوکراین خواهد بود.

رئیس هیات تنیس روی‌میز استان قم همچنین به قرعه‌کشی پیکارهای زیر 17 سال نوجوانان تور جهانی گرجستان اشاره و بیان کرد: محمدحسن حبیبی در مرحله گروهی رده نوجوانان زیر ۱۷ سال به عنوان سرگروه از امروز در گروه ۹ با بازیکنان کشورهای بلژیک، ارمنستان و گرجستان مسابقه می‌دهد.

وی با بیان اینکه حبیبی به تازگی موفق به کسب مقام سوم تیمی مسابقات قهرمانی آسیا شده، خاطرنشان کرد: وتیطو تسنکو از کشور بلژیک نخستین حریف نماینده شایسته تنیس روی‌میز استان قم است و سپس حبیبی با مشق نظریان از کشور ارمنستان و نیکولوزی رزمادزه از کشور گرجستان دیدار خواهد کرد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/