کد خبر ۱۱۲۲۴۷ ۱۱۹ بازدید انتشار : ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۳
معاونت هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان قم:

یادواره شهدای فرمانده انتظامی استان قم برگزار می‌شود

اشرفی با اشاره به ویژه برنامه‌های در نظر گرفته شده برای یادواره شهدای فرمانده انتظامی استان قم گفت: بزرگداشت این شهدا در مناطق ۱، ۲، ۴، ۸ و بخش‌های استان از جمله کهک و خلجستان برگزار و اجلاسیه نهایی نیز در تاریخ دهم آبان ماه با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، سرهنگ سیدمجتبی اشرفی، معاونت هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان قم در نشست خبری که صبح امروز با موضوع یادواره‌ شهدای فرماندهی انتظامی استان قم برگزار شد؛ با اشاره به اهمیت مقوله امنیت در جامعه اسلامی اظهار داشت: امنیت امروز کشور مرهون جان‌فشانی‌های مدافعان حریم و حرم است.

وی مقام شهید و فرهنگ شهادت در حفظ و بقای حکومت اسلامی را عنصری کلیدی توصیف و سپس تصریح کرد: شهدا انسان‌هایی وارسته هستند که برای کشور، هویت و آزادگی را به ارمغان آورده‌اند.

معاونت هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان قم با بیان این که همه ما اعتقاد داریم این خون شهید است که کشور را بیمه کرده است، خاطرنشان کرد: کشور پس از انقلاب اسلامی با فتنه‌ها و بزنگاه‌های متعددی مواجه بوده که با فرهنگ غنی ایثار و شهادت از این بحران‌ها عبور کره و خدشه‌ای به کشور وارد نشده است.

اشرفی با بیان این مهم که ۱۳۰۰۰ هزار شهید در فراجا جان خود را در راه تامین نظم و امنیت نثار کرده اند، عنوان کرد: در استان قم، فراجا ۱۲۰ شهید تقدیم کرده است که از این بین ۱۸ شهید در راه مبارزه با مواد مخدر بوده است.

وی اضافه کرد: ۵۴ شهید عزیز نیز در راه تامین نظم و امنیت بوده و با خون این عزیزان است که امروزه حس امنیت در جامعه جاری شده است.

معاونت هماهنگ کننده فراجا استان قم در ادامه اظهارات خود با اشاره به ویژه برنامه‌های در نظر گرفته شده برای یادواره شهدای فرمانده انتظامی استان قم گفت: بزرگداشت این شهدا در مناطق ۱، ۲، ۴، ۸ و بخش‌های استان از جمله کهک و خلجستان برگزار و اجلاسیه نهایی نیز در تاریخ دهم آبان ماه با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/