کد خبر ۱۱۲۲۸۴ ۸۸ بازدید انتشار : ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۶
فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) استان قم:

خون مطهر شهدا عزت و اقتدار را برای ما به ارمغان آورد

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) استان قم گفت: خون مطهر شهدا ضمن اینکه عزت و اقتدار را برای ما به ارمغان آورد حقانیت انقلاب اسلامی را در تاریخ به اثبات رساند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از مهر، سردار محمد رضا موحد پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح استان قم که در بلوار پیامبر اعظم (ص) با حضور یگان‌های نمونه ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج برگزار شد اظهار داشت: خون مطهر شهدا ضمن اینکه عزت و اقتدار را برای ما به ارمغان آورد حقانیت انقلاب اسلامی را در تاریخ به اثبات رساند.

فرمانده سپاه قم بیان داشت: این وعده الهی است که پیروزی از آن مجاهدان است و باید از تلاش‌های ایثارگران و خانواده‌های شهدا در طول هشت سال جنگ تحمیلی تقدیر کرد.

وی افزود: مسئولیت رژه هفته دفاع مقدس امسال در سراسر کشور با ارتش بوده که در استان قم نیز اینگونه است که البته سایر نیروهای مسلح نیز در برگزاری آن مشارکت دارند.

سردار موحد گفت: نیروهای مسلح استان قم در مراسم رژه هفته دفاع مقدس بخشی از توانمندی‌های خود را به نمایش می‌گذارند تا ضمن تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب و تجدید عهد با روح امام راحل و شهدای گرانقدر، آمادگی خود برای اجرای فرامین رهبری اعلام کنند.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/