کد خبر ۱۱۲۵۸۷ ۷۰۶ بازدید انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۳

اغتشاشات با کم‌ترین هزینه در قم کنترل شد

فرمانده نیروی انتظامی استان قم موضع نگرفتن برخی از خواص در زمان فتنه را نشان از بی‌بصیرتی دانست و گفت: بخاطر هماهنگی مطلوب میان نیروهای امنیتی و انتظامی استان قم با کمترین هزینه اغتشاشات را کنتزل کردیم هر چند باید تمرینات مشترک و رفع نقاط ضعف را دنبال کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری فارس از قم، سردار سید محمود میرفیضی در مراسم تقدیر از حافظان امنیت که با حضور جمعی از مسئولان در سالن فرماندهی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) برگزار شد، با بیان اینکه بصیرت در زمان فتنه‌ها اهمیت دوچندانی دارد، اظهار کرد: برخی از خواص در زمان فتنه دچار بی‌بصیرتی می‌شوند. 

وی با اشاره به اینکه در نیروهای مسلح مدار اصلی ولایت فقیه است و ما خود را با این مدار قوی تنظیم می‌کنیم، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با صحبت‌های حکیمانه خود امید ما و مردم را افزایش دادند و ما در مسیر ولایت حرکت می‌کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم با بیان اینکه برخی در فتنه اخیر بخاطر مصلحت‌ها اعلام موضع نکرده و وارد میدان نشدند، گفت: بخاطر هماهنگی مطلوب میان نیروهای امنیتی و انتظامی استان قم با کمترین هزینه اغتشاشات را کنترل کردیم هر چند باید تمرینات مشترک و رفع نقاط ضعف را دنبال کنیم.

وی ادامه داد: بعد از جنگ شرایط متفاوتی را دیده‌ایم اما در این فتنه شاهد قدرت تاثیرگذار فضای مجازی بودیم.

میرفیضی خدمت به مردم را یکی از بزرگ‌ترین افتخارهای پلیس دانست و عنوان کرد: ما برای حفظ امنیت مردم در خط مقدم حاضر بوده و هیچ کوتاهی نخواهیم کرد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/