کد خبر ۱۱۳۵۳۶ ۷۳۹ بازدید انتشار : ۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۹

تمجید جامعه مدرسین از هوشیاری بسیجیان

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ‌اعلام کرد: هوشیاری و سلوک ولایتمدارانه این نهاد انقلابی و استمرار در مسیر تقویت بنیه دینی و روحیه ایمانی در این مجموعه ارزشمند، نشاط حیات جامعه اسلامی را تضمین کرده و توانسته نفوذ و توطئه دشمن را ناکام بگذارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری تسنیم، جامعه مدرسین حوزه علمیه با گرامیداشت هفته بسیج، به این مناسبت بیانیه ای صادر کرد که متن آن به این شرح است: بسیج به عنوان یکی از نهادهای مولود انقلاب در تمام این سال‌ها با مجاهدت‌های گوناگون فرهنگی، علمی، نظامی و… در صیانت از انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی، ایثار و فداکاری کرده و جزء افتخار آفرین ترین نهادهای انقلاب اسلامی است.

روحیه و انگیزه بسیجی یک نیاز اساسی برای پیگیری و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است و تجربه گرانقدر بسیج از جبهه‌های نبرد حق علیه باطل تا به امروز در جبهه علم، خدمت رسانی و سازندگی نشان داده که این عنصر با ایمان و مجاهد می‌تواند در تمام میدان‌ها اثر گذار و راهگشا باشد.

در جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت ایران، بسیج به شدّت در معرض توطئه‌ و هجمه قرار گرفته است. هوشیاری و سلوک ولایتمدارانه این نهاد انقلابی و استمرار در مسیر تقویت بنیه دینی و روحیه ایمانی در این مجموعه ارزشمند، نشاط حیات جامعه اسلامی را تضمین کرده و توانسته نفوذ و توطئه دشمن را ناکام بگذارد.

ان شاءالله و به حول و قوه الهی، ” بسیج “، این حزب «الهی» چون همیشه غالب و پیروز است.

امیدواریم این ثمرۀ شجرۀ طیبۀ انقلاب اسلامی، با همّت بلند و مؤمنانه خود، چون همیشه فعال، پویا و اثر گذار در مسیر قله‌های پیشرفت میهن عزیزمان ایران، پیشرو و مستظهر به تأییدات الهی باشد.

یاد و خاطره امام خمینی، شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و شهدای مدافع امنیت در بسیج (قدس الله انفاسهم الزکیه) را نیز گرامی می‌داریم و از خداوند متعال علو درجات برای آن آسمانیان مسئلت داریم.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/