کد خبر ۱۱۴۹۲۳ ۱۵۱ بازدید انتشار : ۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۰
رئیس دانشگاه قم خبر داد؛

برگزاری اردوهای راهیان نور دانشجویی قم از اسفند سال جاری

رئیس دانشگاه قم از برگزاری مجدد اردوهای راهیان نور دانشجویی پس از وقفه چند ساله و اعزام دانشجویان قمی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس از اسفندماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین احمد شریفی صبح دوشنبه در جلسه قرارگاه شهید علم الهدی راهیان نور قم که با حضور رؤسای دانشگاه‌های استان و مسئولین بسیج دانشجویی در دانشگاه قم برگزار شد اظهار داشت: اردوهای راهیان نور دانشجویی پس از از وقفه چند ساله به دلیل شیوع ویروس کرونا و با فروکش کردن این بیماری در کشور از اسفند ماه امسال برگزار می‌شود و دانشجویان قمی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام خواهند شد.

رئیس دانشگاه قم بیان داشت: برگزاری اردوهای راهیان نور امر مبارک و مهمی است و نیاز امروز دانشجویان به موضوع معنویت و شناخت معارف اسلامی و همچنین آشنایی و یادآوری رشادت‌های رزمندگان در سال‌های دفاع مقدس در این اردوها قابل مشاهده است.

حجت الاسلام شریفی افزود: آسیب‌هایی که اردوهای راهیان نور در سال‌های گذشته با آن مواجه بوده ایم باید برطرف و نقاط قوت آن نیز تقویت شود و امیدواریم برگزاری این اردوها در راستای شناسایی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین در مسیر کادر سازی برای جمهوری اسلامی مؤثر باشد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/