کد خبر ۱۱۴۹۳۷ ۸۶ بازدید انتشار : ۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۶
استاندار قم خبر داد؛

پیشرفت بیش از ۶۰ درصدی جاده پردیسان-ورجان

قم- استاندار قم از پیشرفت بیش از ۶۰ درصدی جاده پردیسان-ورجان قم خبر داد و گفت: در دولت سیزدهم دستاوردهای خوبی در قم داشته‌ایم که باید به گوش مردم برسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری مهر، سید محمدتقی شاهچراغی در حاشیه بازدید از دانشگاه پیام نور با اشاره به اینکه فاضلاب، آب شرب و مسکن موضوعات اساسی قم هستند، گفت: پروژه‌هایی مانند فرودگاه، مترو و مونوریل نیز کلان پروژه‌های قم بوده که هرکدام داستان‌های پیچیده‌ای دارند.

وی افزود: کم‌کاری‌هایی که در گذشته وجود داشته است موجب شده تا امروز نظام مسائل استان کمی پیچیده شود.

استاندار قم با اشاره به جایگاه ویژه و مهم قم در حوزه مسائل فرهنگی و گفت: برخی دانشگاه‌های قم نیز کمبودهایی از نظر زیرساختی دارند که متأسفانه نتوانستیم از ظرفیت متمم سفر رئیس‌جمهور به قم برای حل این مشکلات استفاده کنیم که در سفر آینده مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه در حاشیه این سفر بسیاری از مشکلات استان رفع و یا در حال رفع شدن است، عنوان کرد: در دولت سیزدهم دستاوردهای خوبی در قم داشته‌ایم که باید به گوش مردم برسد.

شاهچراغی با اشاره به پیشرفت بیش از ۶۰ درصدی جاده پردیسان-ورجان، خاطرنشان کرد: جاده‌های روستایی قم وضعیت مناسبی نداشتند که بسیاری از آن‌ها را اصلاح‌شده و بخشی نیز در دست اقدام هستند.

وی در ادامه افزود: اعتقادمان بر این است که با همکاری می‌توان بسیاری از مشکلات را رفع کرد؛ مسائل و مشکلات دانشگاه نیز در مرحله اول نیازمند پیگیری از سوی خود دانشگاه است.

استاندار قم با اشاره به اینکه زیست سالم دانشجو در دانشگاه باید همراه با آرامش باشد، یادآور شد: برای تحقق این امر علاوه‌بر حمایت‌های دولتی باید از ظرفیت‌های خیرین نیز استفاده شود.


https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/