کد خبر ۱۱۴۹۶۶ ۱۳۶ بازدید انتشار : ۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۱
آیت‌الله سعیدی:

کمک به ساخت مسکن محرومان از بهترین کارهای خیر است

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با تاکید بر تلاش مسئولان برای کاهش هزینه‌های ساخت مسکن گفت: کمک به ساخت مسکن برای محرومان از بهترین کارهای خیری است که در شرایط امروز اهمیت زیادی دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری فارس، آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار حجت الاسلام میرعمادی نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان قم و داریوش بلدی مدیرکل بنیاد که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: کمک به ساخت مسکن برای محرومان از بهترین کارهای خیری است که در این دوره اهمیت زیادی دارد.

وی با بیان اینکه خداوند برکات زیادی را در ماه های رجب، شعبان و رمضان قرار داده است، گفت: باید تلاش کنید که از این ایام مبارک و پر برکت حداکثر استفاده را ببرید و مردم را هم در این ایام دعوت به کار خیر کنید.

همچنین در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم با اشاره به تشکیل هیأت امنای مسکن محرومان در مراکز استان ها ابراز کرد: امیدواریم بتوانیم از ظرفیت‌های مختلف به خوبی برای ساخت مسکن محرومان استفاده کنیم.

وی گفت: باید از ظرفیت خیران در زمینه ساخت مسکن محرومان استفاده کنیم از این رو همایشی را با حضور بیش از ۱۵۰ خیر استان قم در آینده نزدیک خواهیم داشت تا خیران را تشویق به کمک به ساخت مسکن محرومان کنیم.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/