کد خبر ۱۱۵۰۶۶ ۸۱۳ بازدید انتشار : ۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۱۳

تعدادی از دانش آموزان دبیرستان فاطمیه قم از بیمارستان مرخص شدند

تعداد ۵ دانش آموز دبیرستان دخترانه فاطمیه قم که دچار مسمومیت شده بودند، پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری مهر، تعداد ۱۵ نفر از دانش آموزان دبیرستان دخترانه فاطمیه واقع در صفاشهر قم عصر شنبه به دلیل مسمومیت با علایم تهوع، استفراغ و سرگیجه از سوی اورژانس ۱۱۵ به دو مرکز درمانی مرکز خیرین سلامت و امام رضا (ع) منتقل شدند.

این دانش آموزان پس از بستری در این دو بیمارستان، خدمات درمانی لازم از سوی کادر درمان دریافت کردند و ۵ دانش آموز نیز پس از بهبودی و نداشتن مشکل خاصی از بیمارستان ترخیص شدند.

دانشگاه علوم پزشکی قم می گوید، حال عمومی دانش آموزان باقیمانده در بیمارستان ها نیز مساعد است و در صورت پایداری شرایط جسمانی شان، آنها هم در چند ساعت آینده از بیمارستان مرخص می شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش قم نیز به همراه برخی دیگر از مسئولان این اداره کل با حضور در مراکز درمانی امام رضا (ع) و فرقانی با دانش آموزان بستری و تحت مراقبت ملاقات و با تعدادی از آنان گفتگو کردند.

علیرضا رحیمی ضمن تاسف از حادثه رخ داده برای دانش آموزان مدرسه دخترانه فاطمیه اظهار داشت: حال عمومی دانش آموزان بستری در بیمارستان مساعد است و علت و این حادثه از طریق مراکز و دستگاه های مسئول در حال پیگیری است.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/