کد خبر ۱۱۶۱۱۷ ۱۱۰ بازدید انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۶

لزوم توجه حوزه‌های علمیه به هوش مصنوعی

مدیر حوزه‌های علمیه با بیان این که در جهت پیشبرد اهداف در جامعه آینده باید نسبت به امر هوش مصنوعی توجه کرد، گفت: حوزه‌های علمیه باید نسبت به امر مهم هوش مصنوعی توجه داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از ایسنا، آیت‌الله اعرافی ۲۴ اسفند در جلسه شورای معاونین حوزه‌های علمیه عنوان کرد: مدیران حوزه وظیفه سنگینی در تدبیر و پیگیری امور حوزه‌های علمیه و همچنین در اداره حوزه‌ها و صیانت از گرداب‌ها و چالش‌های پیش رو بر عهده دارند.

وی افزود: با توجه به شرایط حساس و توطئه دشمنان در زمینه گسترش فرهنگ غربی، امروز رسالت ما سنگین‌تر است، لذا حوزه علمیه که حلقه وصل به امام زمان (عج) و جامعه است، باید نقش آفرینی شگرفی برای بشر به دست برنامه ریزان حوزه علمیه ارائه شود.

وی ادامه داد: در این روزهای پایانی با توجه به تراکم برنامه ها امیدواریم همه، فرصت را در حداکثر امکان در پیشبرد اهداف غنیمت بشمارند و با یک انسجام و شفافیت خوبی به سال آینده حرکت شود و با روحیه جهادی کارها دنبال گردد و در آغاز سال جدید رشد و هنر همه ما این باشد که شاهد تحرک جدید باشیم.

مدیر حوزه‌های علمیه با بیان این که در جهت پیشبرد اهداف در جامعه آینده باید نسبت به امر هوش مصنوعی توجه کرد، یادآور شد: حوزه‌های علمیه باید نسبت به امر مهم هوش مصنوعی توجه داشته باشند، بنده نسبت به هوش مصنوعی پیگیری هایی را فارغ از حوزه دارم و در جهت تحقق اهداف متعالی حوزه به همت فعالین این عرصه تلاش می‌شود.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/