کد خبر ۱۱۶۱۴۲ ۷۸ بازدید انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۴
معاون عملیات سپاه :

دشمن ‌با‌ جنگ ترکیبی به دنبال تغییر آرامش جامعه بود

معاون عملیات سپاه پاسداران گفت: دشمن با برنامه قبلی و به مدد امپراتوری رسانه‌ای تلاش کرد با دستکاری در شناخت برخی از جوانان و جنگ ترکیبی، جای مظلوم و ظالم را تغییر دهد و آرامش جامعه را پس از اتفاقات رخ داده دستخوش تغییر کند‌.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری تسنیم، سردار عباس نیل‌فروشان ظهر امروز در آیین آغاز طرح کریمه اهلبیت (س) 2 با موضوع ترویج و اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب در سپاه استان قم، با اشاره به اجرای طرح کریمه اهل بیت(س) در قم اظهار داشت: این رزمایش برای مقابله با یکی از توطئه‌های دشمن در هجمه علیه فرهنگ عفاف و حجاب اجرا می‌شود.

وی همچنین با اشاره به برنامه‌ریزی قبلی دشمنان در ایجاد آشوب در کشور طی چندماه گذشته، ابراز داشت: دشمن با برنامه قبلی و به مدد امپراتوری رسانه‌ای تلاش کرد با دستکاری در شناخت برخی از جوانان و جنگ ترکیبی، جای مظلوم و ظالم را تغییر دهد و آرامش جامعه را پس از اتفاقات رخ داده دستخوش تغییر کند‌.

معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: حجاب جزء واجبات الهی است و برای مردم مؤمن و با نجابت ما عفت و آرامش خانواده جزء خطوط قرمز است.

سردار نیل‌فروشان موضوع عفو گسترده بازداشت‌شدگان حوادث اخیر را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: رهبری معظم انقلاب در موضوع عفو اغتشاش‌گران رفتار پدرانه‌ای داشتند.

معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهمیت و ضرورت حفظ و تقویت بنیان خانواده را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: یکی از علل مهم در فروپاشی فرهنگی غرب از هم‌پاشیدگی بنیان خانواده است و وجه ممیز ایران و مزیت مهم آن پایبندی مردم به بنیان خانواده و شئونات لازم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از تسنیم، طرح کریمه اهلبیت(س) 2به منظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر از 25 اسفندماه تا پایان ماه مبارک رمضان با همراهی و همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی، مردمی و جهادی در قالب گشت‌های امر به معروف و نهی از منکر، میز‌های مهربانی، کافه گفت وگو، گشت‌های لسانی و بازرسی از صنوف در استان قم اجرا خواهد شد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/