کد خبر ۱۱۶۱۴۵ ۷۸ بازدید انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۲

افزایش تردد در آزاد راه تهران به سمت قم

رئیس پلیس راه استان گفت: از روز گذشته، شاهد افزایش تردد‌ها در محور قم بودیم که بیشترین افزایش تردد را در آزاد راه تهران به سمت قم شاهد هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس پلیس راه استان با بیان اینکه طرح نوروزی پلیس راه از ۲۴ اسفند آغاز شده و تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه دارد افزود: طی روز‌های اخیر به ترتیب آزاد راه تهران – قم، بزرگراه قم به سمت سلفچگان و آزاد راه قم - کاشان شاهد افزایش تردد بوده است.

سرهنگ مختار پناهی با اشاره به اینکه پلیس راه با حداکثر توان خودرویی و پرسنلی در سطح محور‌ها حضور دارند افزود: علاوه بر پلیس راه، تیم‌های کمکی هم از سازمان راهداری، استانداری و فرماندهی انتظامی آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی هستند.

رئیس پلیس راه استان از گشت نامحسوس پلیس راه در سطح محور‌ها خبر داد و گفت: با حضور این خودرو‌ها باعث کاهش حوادث در محور‌های استان خواهیم بود.

وی از رانندگان خواست در ایام تعطیلات نوروز با رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی، سال جدید را با سلامت و کامیابی آغاز کنند و با پلیس راه نهایت همکاری را داشته باشند.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/