کد خبر ۱۱۶۳۵۵ ۹۸ بازدید انتشار : ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۳

تمهیدات ویژه اورژانس قم برای روز طبیعت

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گفت: 23 پایگاه شهری و 19 پایگاه جاده ای در قم برای روز طبیعت در حالت آماده باش کامل هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری تسنیم، عزت اله بهزادی نیا  امروز در گفت و گو با خبرنگاران به تمهیدات اورژانس برای پوشش روزهای پایانی تعطیلات نوروزی به ویژه روز سیزدهم فروردین ماه اشاره کرد و اظهار داشت: اورژانس قم برای روز طبیعت تمهیدات ویژه ای اندیشیده است.

وی افزود: 23 پایگاه شهری و 19 پایگاه جاده ای در قم برای روز طبیعت در حالت آماده باش کامل هستند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان بیان کرد: برای محورهای کهک، نیزار، جعفریه، کوه سفید و دستجرد استقرار آمبولانس را خواهیم داشت و در صورت نیاز پرواز بالگرد در محورهای یاد شده انجام می پذیرد.

بهزادی تصریح کرد: همچنین علاوه بر موارد ذکر شده 6 دستگاه موتورلانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس در محل بوستان های داخل شهر به صورت ستادی جهت ارائه خدمات به همشهریان عزیز در حال آماده باش خواهند بود.

وی ادامه داد: 42 پایگاه درون شهری و جاده ای و در صورت نیاز یک فروند بالگرد هوایی کلیه محورهای شهری و مواصلاتی را پوشش کامل خواهند داد.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گفت: در مجموع بیش از 100 نفر از نیروهای پرتلاش اورژانس به همشهریان عزیز قمی و مسافران و زائران ارائه خدمات خواهند داشت.

بهزادی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه بخش مهمی از تصادفات درون شهری مربوط به روز طبیعت، به تصادفات چند سرنشین موتور سیکلت برمی گردد؛ از همشهریان عزیز درخواست می کنیم برای رفتن به طبیعت از سوار کردن چند سرنشین موتور جداً خودداری کنند.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/