کد خبر ۲۷۳۱۸ ۱۶۹۶ بازدید انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۵
سردار اسماعیل قاآنی جانشین فرمانده سپاه قدس :

گروه های تروریستی فعلی سربازان نامرئی آمریکا و صهیونیست‌ها هستند

سردار قانی گفت : یک روز جبهه النصره، روزی داعش و روز دیگر لشکر آزاد را شکل دادند و آبشخور اینها از یک جا است و تقسیم کار کرده‌اند؛ برخی توسط اردن و با پول عربستان سعودی تغذیه می‌شوند.

به گزارش قم نا به نقل از فارس ، سردار اسماعیل قاآنی امشب در یادواره شهدای مدافع حرم که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار کرد: امروز میهمان شهدای عالی مقامی هستیم که مرزبندی‌های قومی و ملیتی مانع آنها نشد و برای انجام وظیفه الهی خود از اقصی نقاط کشورهای مختلف اعم از افغانستان، پاکستان و ... برای انجام تکلیف الهی خود و دفاع از اسلام و مقابله با دشمنان متعرض به حرم‌های مقدس، سر از پا نشناختند و در میدان جنگ حضور یافتند.

وی با بیان اینکه خدا را شاکریم که در این شب میهمان این میزبانان ارزشمند هستیم، ادامه داد: در 15 سال اخیر حوزه تعرض به حریم کشورهای اسلامی توسط دشمنان اسلام و آمریکای جنایتکار و صهیونیسم پلید هر روز شکل جدیدی به خود گرفت. از سال 2000 که فرزندان مبارز انقلاب اسلامی یعنی دلیرمردان حزب‌الله، رژیم جعلی و فاسد صهیونیستی را از جنوب لبنان بیرون کردند و فصل جدیدی از موفقیت فرزندان اسلام در دنیا خود را نشان دادند دشمنان اسلام شکل جدیدی از مقابله را شروع کردند.

جانشین فرمانده سپاه قدس با اشاره به اینکه بین سال‌های 2000 تا 2010، چهار تا پنج جنگ را تحمیل کردند و جنگ 33 روزه را آغاز کردند، افزود: در این جنگ آنها شیعیان مدافع حرم اهل بیت(ع) را با همه ابزارهای جنگی زیر بمباران قرار دادند و فکر می‌کردند که می‌توانند حزب‌الله را برچینند، اما نه تنها نتوانستند به حزب‌الله لطمه بزنند، بلکه شکست خوردند.

سردار قاآنی عنوان کرد: آنها بعد از این، جنگ 22 روزه با فلسطینیان را برنامه‌ریزی کردند و سپس جنگ هشت روزه را به راه انداختند و در رمضان سال گذشته دیدیم که بار دیگر به غزه تعرض کردند و 51 روز مرتکب همه جنایات شدند و جنایت‌بارترین جنگ دنیا را مرتکب شدند و جنایتکاران صهیونیست با حمایت آمریکا در مقابل چشمان همه مردم دنیا و سازمان ملل مرتکب این جنایت شدند.

وی متذکر شد: آمریکا از وقتی حس کرد تنها ابرقدرت دنیا است دو جنگ بزرگ را در طرفین کشور ما آغاز کردند؛ با خودزنی آنها و حمله به برج‌های دوقلو، به کشور افغانستان حمله کرده و 15 سال است که مشغول جنایت در این کشور هستند. علاوه بر آن در عراق جنگ به راه انداختند و مردم مسلمان را به خاک و خون کشیدند.

جانشین فرمانده سپاه قدس عنوان داشت: آمریکایی‌ها می‌گویند 3 هزار میلیارد دلار برای این دو جنگ هزینه‌ کرده‌اند و خودشان می‌گویند که 5 هزار کشته داده‌اند، در حالی که آمار کشته‌های آنها بالاتر از این میزان است.

سردار قاآنی اظهار کرد: بعد از این همه تلاش و پس از اینکه بی‌اعتبار شدند فصل جدید دیگری از مبارزه با اسلام را آغاز کردند و برنامه‌ریزی کرده و کسانی را به فکر و زعم خودشان پیدا کردند که هم جنس این مردم باشند. این افراد تکفیری و افراطی که نه دین درست و نه عقل درستی دارند را با همکاری کشورهای وابسته به خودشان و دستگاه‌های تبلیغاتی که در اختیار دارند ساماندهی و تجهیز کردند و امکانات در اختیارشان قرار دادند.

وی عنوان داشت: یک روز جبهه النصره، روزی داعش و روز دیگر لشکر آزاد را شکل دادند و آبشخور اینها از یک جا است و تقسیم کار کرده‌اند؛ برخی توسط اردن و با پول عربستان سعودی تغذیه می‌شوند.

جانشین فرمانده سپاه قدس تأکید کرد: بدون تردید هر اسمی که روی این گروه‌ها باشد، آنها سربازان نامرئی آمریکا و صهیونیست‌ها هستند که اینگونه پرورش یافته‌اند تا در کشورهای اسلامی تفرقه ایجاد کنند.

سردار قاآنی با اشاره به اینکه آمریکای جنایتکار و صهیونیسم خون آشام برای اینکه به صورت مستقیم جامعه اسلامی هدف قرار دهند این فتنه را در بستر کشورهای اسلامی ایجاد کردند، افزود: وضع جنگ امروز این پیچیدگی را دارد و شهدای عالی مقام دفاع از حرم‌ها در این عرصه نقش مهمی ایفا کردند.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم فرزندان مکتب شیعه هستند و شهادت در چنین مکتبی مایه افتخار است، بیان داشت: جایگاه این شهدا بسیار رفیع است و قطعاً خانواده‌های این شهدا نیز در مسیری که انتخاب کرده‌اند ثابت‌قدم هستند.

به گزارش فارس؛ در ادامه این مراسم مهدی سلحشور به مداحی پرداخت و مردم به مقام شامخ شهدای مدافع حرم ادای احترام کردند.

قرائت دعای پرفیض کمیل توسط حسن مالکی‌نژاد پایان بخش این مراسم بود.