کد خبر ۳۳۲۹۳ ۱۴۱۰ بازدید انتشار : ۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۵
با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین واعظی

تجلیل ازبرترین‌های پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی

برترین‌های پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی شامل ادارات، پژوهشکده‌ها، محققان و اعضای هیئت علمی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، مراسم نکوداشت هفته پژوهش و تجلیل از برترین‌های پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی ظهر امروز در سالن همایش پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین احمد واعظی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی و جمعی از پژوهشگران و محققان برگزار شد.

حجت‌الاسلام نجف لک‌زایی، رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات پژوهشگران و محققان ابراز امیدواری کرد تا در سال‌های آینده هفته پژوهش به صورت جامع‌تر برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: گام نخست در زمینه همایش‌های دستاوردهای پژوهشی برداشته شد و در سال‌های آینده ادامه پیدا می‌‌کند.

در این مراسم از پژوهشکده‌های فقه و حقوق اسلامی، علوم و اندیشه سیاسی و تاریخ و سیره و ادارات نشر، امور هیئت علمی، همکاری‌های علمی، فناوری اطلاعات،‌ امور پشتیبانی پژوهشگاه و مسئول محتوایی سایت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تقدیر شد.

در بخش اعضای هیئت علمی از محمد پزشکی به عنوان رتبه اول پژوهشگر برتر از پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی و از حجت‌الاسلام بابایی و حجت‌الاسلام صرامی از پژوهشکده فقه و حقوق به عنوان رتبه دوم و از اسحاق‌نیا از مرکز فرهنگ و معارف قرآن، مبینی از پژوهشکده فلسفه و کلام، واسعی از مرکز علوم اسلامی انسانی مشهد، هادی و سوری از پژوهشکده فلسفه و کلام و ضیایی‌فر از پژوهشکده فقه و حقوق تجلیل شد.

در بخش محققان از حجت‌الاسلام علی جان کریمی از مرکز فرهنگ و معارف قرآن، علی اکبر امامی از مرکز احیای آثار اسلامی و مرتضی عبدی از پژوهشکده مهدویت و آینده روشن تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم صاحبان مجلات پژوهش‌های قرآنی، آینده پژوهش و اخلاق و پژوهشگرانی که در جشنواره‌های مختلف حائز رتبه برتر شده بودند نیز تجلیل شدند.

منبع : فارس