کد خبر ۳۳۵۰۱ ۲۳۰۷ بازدید انتشار : ۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۰
رئیس مجلس شورای اسلامی:

مشکلات بخش خلجستان برطرف می‌شود

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به مهمترین مشکلات بخش خلجستان گفت: مشکلات این بخش با پیگیری و مساعدت‌های لازم برطرف می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، علی لاریجانی پیش از ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای روستاهای بخش خلجستان با اشاره به بخشی از مشکلاتی که اهالی روستاهای این بخش با آن مواجه هستند، اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که در روستاهای این بخش وجود دارد، مشکل گازرسانی است که در این راستا اقدامات لازم برای برطرف کردن این مشکل صورت می‌گیرد.

وی همچنین مشکل سندهای مالکیت زمین‌های این منطقه را مورد توجه قرار داد و گفت: در این راستا برای برطرف شدن مشکل اسناد مالکیت زمین‌های مسکونی، حمایت‌های لازم صورت می‌گیرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی دیگر مشکلات این منطقه را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد:‌ آب آشامیدنی از جمله مشکلاتی است ساکنان روستاهای بخش خلجستان با آن درگیر هستند که در این راستا باید مطالعات لازم برای سرمایه‌گذاری و ایجاد صنایع جانبی انجام شود.

وی ادامه داد: باید تمهیدات لازم برای رونق اقتصادی در روستاها ایجاد شود و زمانی که این اتفاق بیفتد مشکل مهاجرت جوانان روستایی به شهرهای بزرگ برطرف می‌شود و جوانان روستایی در روستای خود اشتغال پیدا می‌کنند.

در پایان این دیدار بخشدار خلجستان ضمن ارائه گزارش عملکرد بخشداری این منطقه، از حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در این منطقه قدردانی کرد.

لازم به ذکر است رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز با مدیرعامل بانک سپه، اعضای انجمن صنفی رانندگان برون شهری، اعضای و هیئت مدیره کانون کارفرمایی صنعتی استان قم دیدار داشت.

منبع : فارس