کد خبر ۳۵۶۰۸ ۷۴۳۷ بازدید انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۰

فوت دو نفر در تصادفات 24 ساعت گذشته در قم

معاون فوریت های پزشکی استان قم در تشریح حوادث 24 گذشته از فوت دو نفر در سوانح تصادف استان قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، مهدی فراهانی در باره حوادث 24 ساعت گذشته گفت: در روز گذشته در سانحه تصادفی در اتوبان قم _ تهران، یک دستگاه وانت واژگون شد.

معاون فوریت های پزشکی استان قم افزود: این حادثه یک فوتی و یک مجروح بدحال بر جای گذاشت که با حضور به موقع اورژانس 115 ، مجروح به مرکز درمانی منتقل شد.

فراهانی عنوان کرد: همچنین تصادف کامیون _ موتورسوار در جاده کاشان منجر به فوت راکب موتورسیکلت که جوانی حدود 25ساله شد.

وی اظهار کرد: همچنین در روز گذشته در برخورد شدید موتور با عابر پیاده در خیابان عمار یاسر 2 مجروح بسیار بدحال گزارش شد که با اعزام دو امبولانس اورژانس 115در کمترین زمان ممکن بیماران به مرکز درمانی منتقل شدند.

معاون فوریت های پزشکی خاطرنشان کرد: همچنین بر اثر سقوط از اسانسور در روز گذشته فردی حدود 40 ساله مجروح شد که به مرکز درمانی انتقال یافت.

وی عنوان کرد: بروز حادثه شغلی و صنعتی در کارخانه ای در جاده کوه سفید منجر به آسیب شدید آقایی شد که پس از دریافت خدمات اولیه درمانی توسط اورژانس منتقل شد.

فراهانی بیان کرد: در تصادف جاده گرمسار در روز گذشته نیز، 3 نفر مجروح گزارش شد ضمن اینکه حادثه تصادف های دیگری نیز در جاده قم تهران، سلفچگان، دستجرد نیز روی داد.

وی گفت: همچنین ارایه خدمات درمانی به چندین تصادف جاده ای و شهری و بویژه موتورسواران از دیگر اقدامات اورژانس در این مدت بود.

معاون فوریت های پزشکی استان قم در پایان خاطرنشان کرد: در روز گذشته نیز در مسیر تشییع شهدا در قم و کهک و نیز در پیاده روی علما به سمت حرم مطهر چندین دستگاه آمبولانس مستقر شد.

منبع: ايسنا