کد خبر ۳۸۰۲۰ ۱۹۴۹ بازدید انتشار : ۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰
صبح امروز

واژگونی زانتیا در جاده قم - سلفچگان جان دو نفر را گرفت

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: سحرگاه امروز در جاده قدیم قم - سلفچگان یک دستگاه خودروی زانتیا واژگون شد که بر اثر این حادثه دو نفر جان باختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،محمدرضا حسنی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: ساعت 4 و 31 دقیقه صبح امروز در جاده قدیم قم - سلفچگان یک دستگاه خودروی زانتیا واژگون شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: پس از اعلام وقوع این حادثه به مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم، سریعا نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: کارشناسان اورژانس 115 قم در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر شدند ولی متاسفانه دو تن از حادثه‌دیدگان که یک مرد 40 ساله و یک پسر 18 ساله بودند بر اثر شدت صدمات وارده در دم جان باختند و تلاش نیرو‌های اورژانس برای نجات جان آن‌ها فایده‌ای نداشت.

حسنی اضافه کرد: در این حادثه یک مرد 24 ساله نیز به شدت مصدوم شد که پس از انجام مراحل اولیه درمانی توسط کارشناسان اورژانس در محل حادثه، توسط آمبولانس 115 به یکی از مراکز درمانی مجهز در سطح شهر منتقل شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم همچنین از وقوع دو سانحه برق‌گرفتگی در روز گذشته خبر داد و گفت: روز گذشته، در شهرک لبن، مرد 40 ساله‌ بر أثر برق‌گرفتگی از ارتفاع سقوط کرد و جان باخت.

وی ادامه داد: شب گذشته ساعت 23 و 51 دقیقه نیز مرد 50 ساله‌ای به علت برق گرفتگی شدید ناشی از رعایت نکردن نکات ایمنی در منزل، جان خود را از دست داد.